Hoe verander je een icon van een game.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Hallo ik heb zojuist een nieuwe icon voor cod 2 gedownload aleen er staat op de website niet hoe je die kan vervangen met de oude.
Het is dus gewoon een plaatje in png maar ik wil dus dat ik op het nieuwe plaatje klik en cod 2 opstart inplaats van op het oude.

hoe vervang ik dus de oude door de nieuwe?

Je bedoelt een bureaublad icoon?
Klik 1x links, 1x rechts op het icoon, kies eigenschappen, klik op het tabje snelkoppeling, klik op "ander pictogram" [soms krijg je dan de mededeling dat er geen ander pictogram is, klik dan OK], ga met bladeren naar de juiste map [waar je dat nieuwe icoon opgeslagen hebt] en kies het plaatje dat je wilt...

Je bedoelt een bureaublad icoon?
Klik 1x links, 1x rechts op het icoon, kies eigenschappen, klik op het tabje snelkoppeling, klik op "ander pictogram" [soms krijg je dan de mededeling dat er geen ander pictogram is, klik dan OK], ga met bladeren naar de juiste map [waar je dat nieuwe icoon opgeslagen hebt] en kies het plaatje dat je wilt...

bedankt zal het even uitproberen

bedankt zal het even uitproberen maar 1x links 1x rechts?

Klik met de linker muisbutton 1x op het icoon, het wordt dan blauw, klik dan 1x met de rechtermuisbutton en er verschijnt een lijstje.... met onderop "eigenschappen".....

Klik met de linker muisbutton 1x op het icoon, het wordt dan blauw, klik dan 1x met de rechtermuisbutton en er verschijnt een lijstje.... met onderop "eigenschappen".....

hij moet in dit bestand die pictogram vinden
F:\Program Files\Activision\Call of Duty 2\cod2mp_s.exe
aleen hoe verander ik die pictogram
want ik snap het niet anders
dat plaatje wat ik heb is dus een png bestand die wil ik gebruiken als de nieuwe pictogram

Laatst bewerkt:
Daar ga je geen pictogram vinden....
Waar heb je dat nieuwe plaatje neergezet? Plak dat eens in de map F:\Program Files\Activision\Call of Duty 2 en ga daar dan met "bladeren" zoals eerder beschreven naar toe...

Voorbeeldje met Flightsim [ik heb geen cod]:

attachment.php

Bijlagen

• pictwijzigen.jpg
    pictwijzigen.jpg
    68,6 KB · Weergaven: 370
Daar ga je geen pictogram vinden....
Waar heb je dat nieuwe plaatje neergezet? Plak dat eens in de map F:\Program Files\Activision\Call of Duty 2 en ga daar dan met "bladeren" zoals eerder beschreven naar toe...

Voorbeeldje met Flightsim [ik heb geen cod]:

attachment.php

heb ik gedaan als ik dat plaatje selecteer staat er
Er zijn geen pictogrammen beschikbaar in het bestand F:\Program Files\Activision\Call of Duty 2\cod2mp_s.png

kies een pictogram in de lijst of geef een ander bestand op.

en dat ligt denk ik aan doordat het een png bestand is hoe maak ik hier een pictogram bestand van

Download irfanview [gratis] hier: http://www.irfanview.com/
Open de .png in dit programma en daarna "opslaan als" .ico

Je kunt ook een andere png to ico converter gebruiken.......

ErpCity ErpCity ErpCity

BEDANKT VOOR DE LAATSE TIP, IK ZAT MIJN HERSENS TE BREKEN. EGT THANXXXXXXX :thumb::d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan