Hoe verander je je fysieke adres?

Status
Niet open voor verdere reacties.

FastMallarm

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2008
Berichten
59
Hallo iedereen,

Je vraagt je vast af 'Waarom wil die kerel z'n fysieke adres veranderen' (Fysiek adress is (naar mijn weten) hetzelfde als en MAC). Ik neem aan dat jullie weten wat een MAC is en anders: 00-0C-F1-E4-A5-DD <<< dat is er een. Ga naar MSDOS typ 'ipconfig/all'.
Nou het zit zo. Mijn vader die heeft vanalles geprobeert om mij bij mijn computer weg te houden... waarom weet ik niet, want ik haal goede cijfers en zoveel zit ik er niet achter. Het punt is elke keer heb ik het kunnen hacken/bypassen etc. Maar nu heeft hij mijn fysieke adres (MAC) geblokkeert zodat ik niet op internet kan behalve op de tijden die hij wil dat ik erachter kan.

Ik heb verschillende programma's geprobeert om mijn MAC te veranderen. Ik noem de programma's niet, want dat mag hier niet denk ik.

Anyway, nu is mijn vraag dus: Hoe verander je je fysieke adress/MAC?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,


~FM
 
Laatst bewerkt:
Een mac adres kan je niet veranderen, je hebt dus pech als die op deze manier wordt geblokkeerd.
 
Helaas inderdaad,hardware wordt door de fabrikant voorzien van een MAC adres en dat is vast en niet te veranderen helaas.
Wel een slimme pa maar ik begrijp lastig voor jou. Is helaas niks aan te doen.
 
Helaas inderdaad,hardware wordt door de fabrikant voorzien van een MAC adres en dat is vast en niet te veranderen helaas.
Wel een slimme pa maar ik begrijp lastig voor jou. Is helaas niks aan te doen.

He, prut. Ja mijn vader heeft vele manieren geprobeert maar nou heeft hij me te pakken =/. Denk dat hij het via die computermasters van zijn werk heeft gekregen. Dan zit er maar 1 ding op. Het netwerk hacken password veranderen en het internet van zijn computer weghalen. Eigenlijk is dit gewoon een spelletje (tenminste zo zie ik het).

Anyway bedankt,

~FM
 
dr zijn genoeg "mac spoof" programmaatjes te downloaden op het internet.

Is jou vader misschien Kevo :)?
http://helpmij.nl/forum/showthread.php?t=412028

Dat had heel goed gekunt. Maar mijn pa wil mij er alleen van 2 tot 6 achter laten. Nu zit ik er niet 4 uur per dag achter maar ik wil erachter wanneer ik wil =/. ik heb ook al 2 verschillende mac spoofs geprobeert. Ach ja gewoon verder proberen denk ik dan :p.

Bedankt,

~FM
 
je kan natuurlijk ook proberen in te loggen op je router en de mac filter uitzetten (als die op je router zit tenminste)

als 2e optie kun je natuurlijk een externe netwerkkaart in je pc pluggen en daar je kabel in doen. als je draadloos hebt dan word het een ander probleem. :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan