Hoe veranderen van videokaart HP Pavilion 15-e011ed

Status
Niet open voor verdere reacties.

HPJeroen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 feb 2014
Beste,

Ik heb een probleem met mijn nieuwe laptop.
Mijn laptop is: HP Pavilion 15-e011ed met 2 videokaarten.
1. die van intel de standaard
2. Een AMD Radeon HD 8670M

Mijn probleem begon wanneer ik League of Legends probeerde te spelen daarbij kwam ik achter dat mijn fps 02 was dus dat klopte niet.
Daarbij dacht ik dat hij dan gewoon op de videokaart van intel liep.
Toen ben ik gaan zoeken en daarna heb ik de driver's al geupdate en de setup uitgevoerd. Helaas geen verbetering.
Ook heb ik geprobeerd om in de CCC van AMD het spel zelf op hoge prestaties te zetten. Maar nog zonder resultaat.
Verder ben ik nog niet gekomen dus ben ik op dit forum begonnen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik kom er zo niet uit hoe ik de AMD Radeon als standaard videokaart kan gebruiken.

Mvg,

Jeroen

Als je league of legends op high performance hebt gezet zou dat moeten volstaan.

Speel je op "full screen" ?
Wat is de belasting van je processor bij het spelen? zit er niets iets anders in de weg?
Is er geen ander conflict?
Welke settings draai je op? hoogste qualiteit?

Ik zou eerst de andere zaken uitsluiten. LoL hoort zelfs op de intel on-board chip toch wel zo'n 20 FPS te draaien (op medium). Als je dus maar 2 FPS haalt zijn of de settings onwaarschijnlijk hoog, of iets anders veroorzaakt problemen.

Ja ik speel op full screen
Belasting van processor komt niet hoger dan 10% heb verder geen onnodige taken openstaan.
Ik heb geprobeerd op alles op verylow te zetten alleen was het dan soms 02 en soms dan wel de 20 fps alleen daarna heb ik alles gewoon weer naar default gezet en toen was het 02 en default is gewoon medium qualiteit dus dat zou deze kaart makkelijk aan moeten kunnen.

:(

Ik denk dat je het beste dan ook contact op kan nemen met HP. De 8670M zou ruim voldoende moeten zijn voor medium settings.

Heb je de laatste driver van HP of direct van AMD?

Ook al geprobeerd heb alle 2 de laatste drivers. Ik ga vandaag terug naar de winkel waarschijnlijk om verhaal te halen heb gewoon nog 2 jaar garantie maarja toch wilde ik het eerst zelf proberen op te lossen omdat het waarschijnlijk toch niet iets heel moeilijk is. maar je verwacht wel gewoon als je een nieuwe koopt dat alles naar behoren werkt??

toch bedankt voor je reactie ik hou jullie op de hoogte.

Opgelost. Ben terug naar de winkel gegaan daar bleek dat er een fout in de hardware zat dus heb nu een nieuwe en nu is alles goed!

Bedankt voor je reactie!

Jeroen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan