Hoe verberg ik de eerste 5 paginanummers

Status
Niet open voor verdere reacties.

AnkeWord2013

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 apr 2014
Ik moet een eindwerk maken en ben aan het knoeien met de paginanummers. De paginnanummers mogen pas beginnen op p6.
(pagina 1 = omslag)
(pagina 2 = titelblad)
(pagina 3 voorwoord)
(pagina 4 en 5 inhoudstabel)
Nu begint mijn tekst dus op p6. De eerste pagina mag geen nummering hebben, dit heb ik al gevonden door het te laten beginnen met 0, maar nu heb ik van vanaf mijn titelblad tot mijn inhoudstabel wel nummering, deze nummering moet wel mee tellen, maar mag niet zichtbaar zijn. Ik heb al liggen sukkelen met een pagina-einde, maar niets lukt. Ik werk met word 2013.

Alvast bedankt om te helpen

Welkom bij de Helpmij!

Eigenlijk is het vrij simpel, maar zoals alles met software en computers, het moet je wel een eerste keer verteld / gewezen worden.
De truuk zit 'm in............. (kijk eens bovenaan pagina 5 wat ik daar heb ingevoegd en wat afwijkt van de eerste 4 pagina's en kijk vervolgens eens naar de voettekst op pagina 6 -> wat daar gebeurt en wat niet gebeurde op de 1e 5 pagina's)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Is het gelukt?
In mijn vorige bericht had ik niet vermeld dat je in Word wel even het tekentje 'alles weergeven' moet inschakelen om te kunnen zien wat ik op pag. 5 had ingevoegd. Dat tekentje klik je met de muis aan, of je gebruikt de toetscombinatie CTRL + * (oftewel de CTRL toets ingedrukt houden, SHIFT toets indrukken en tegelijkertijd de 8 indrukken)

Het is gelukt, het was inderdaad heel simpel en op een minuutje geflikt. Ik had gewoon al veel te veel op en af gezet en te hard liggen knoeien. Ik heb gewoon heel mijn document in een nieuwe document gekopieërd en toen lukte het met pagina-einde. Dankje

Ik neem aan dat je bedoelt SECTIE-einde ipv pagina-einde...........?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan