Hoe verwerk in zoekwoorden in HTML MS Frontpage 2000???

Status
Niet open voor verdere reacties.

question90

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2007
Berichten
12
Ik wil graag een paar zoekwoorden verwerken in de HTML-pagina van een website die ik heb gemaakt in MS Frontpage 2000. Ik zelf heb echter de site in de normale weergave gemaakt, maar wil dat mensen, doelgroep, mij vindt, dmv het aanbrengen van zoekwoorden in de HTML-weergave, zonder dat die zoekwoorden in de website zelf zichtbaar zijn.

Kan mij een ervaren deskundige een antwoord geven?
 
Het volgend antwoord is wel voor FP2003, maar ik neem aan dat het in FP2000 hetzelfde is.
Klik met rechts op de betreffende pagina, daar kun je bij eigenschappen tref(zoek)wooren invullen.
Voor google is het ook van belang dat de titels bij de inhoud van de site aansluiten, net als de gebruikte koppen. Die worden ook doorzocht.
De google webmaster tools kunnen je hierbij helpen.
mvg leo
 
Beste Leo,


Graag precies de handeling.
Ik heb geklikt op eigenschappen van de pagina, maar ik kan niks vinden hoe ik zoekwoorden, trefwoordem moet inbrengen over mijn site, die niet vermeld staant op de hele website van mij.

???
 
Met rechtsklikken op een geopnde pagina in de ontwerpweergave.
Dan kiezen voor eigenschappen van pagina.
Onder de tab Algemeen zie je dan trefwoorden staan.
zie bijlage

Lukt dat om de één of andere reden niet dan kun je het direct in de codeweergave zetten
Als metatag in de header direct onder de titel.
HTML:
<meta name="keywords" content="opsomming van trefwoorden">
mvg leo
 

Bijlagen

  • pagina.jpg
    pagina.jpg
    56,4 KB · Weergaven: 67
Ja, blijkbaar is dat veld Trefwoorden een innovatie bij MS Frontpage 2003. In MS FP 2000 is dit veld niet opgenomen, alle andere velden wel trouwens.

Ik probeer het nu met de code-weergave.

Laatste vraag hierbij: trefwoorden . Ieder trefwoord apart opnemen tussen aanhalingstekens? "abc" "def" "ghj" ?
 
Nee alle woorden tussen dezelfde aanhalingstekens, gescheiden door komma's.
 
Ik zet er ook spaties tussen maar weet niet of dat noodzakelijk is
zo:
HTML:
<meta name="keywords" content="woord1, woord2, woord3">
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan