Hoe verwijder ik blijvend een feed uit You Tube?

• Onderwerp starter Onderwerp starter GW2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
Hoe verwijder ik blijvend een feed uit You Tube? Zo'n soort rijtje met extra suggesties. Had er een stuk of vijf onder elkaar staan, en met succes allemaal weg geklikt, behalve één die maar terug blijft komen. Google kon ik alleen in engels vinden, en toch minder machtig dan ik dacht zeker (Of de persoon is sowieso onbegrijpelijk voor mij, dat ligt dan aan haar/hem).

ps Sarcasme noemen ze dahaaaaat (dat kan ik je wel zomaar vertel'n).

uh..............................iemand?

Waar zie je die feed(s) precies?
Ik heb gekeken bij mezelf maar ik kan niet precies vinden wat je bedoelt.
Screenshotje misschien ter verduidelijking?

Groeten Marcel

Screen shot weet ik niet hoe? Eerst krijg ik 8 afbeeldingen van aanbevolen, die mochten van mij ook wegblijven, had ik er meteen wel bij kunnen vragen eigenlijk. Dan een zwarte streep eronder, daaronder dan weer 4 plaatjes van video's van links naar rechts, en daaronder weer etc, alleen die bovenste rij van onder aanbevolen blijft terug komen. Ga met de muis rechtsboven van het beeld (van zo'n rijtje afbeeldingen), verschijnen er 3 strepen, en komt de optie in beeld, verwijderen uit Feed (Dus het zijn zelf ook Feeds of video's die in een plekkie zitten die ze Feed noemen, weut neut precuus). Maar na verwijderen blijft het bovenste rijtje dus telkens na opnieuw een klikkie op het adresje terug komen.

Nou, bij mij blijft het bovenste rijtje ook gewoon staan.
Denk niet dat het mogelijk is om die weg te halen.
Zie het als een soort reclame.
Advertenties op websites kun je ook niet onzichtbaar maken.

Als ik trouwens die rijtjes heb weggehaald en ik ga opnieuw naar Youtube dan staan ze er gewoon weer.
Misschien als je een betaalde account hebt op youtube (ik weet niet of dat bestaat) dan ben je misschien hier vanaf.

Groeten Marcel

Die ik heb verwijderd die blijven bij mij wel weg! Ben verder ook al lang blij, maar dacht, kan altijd proberen.

ps, jij lijkt mij een onrustig persoon als ik die avatar zie, als dat niet representatief is, wil ik zo'n bungelend hoofd suggereren die je ook wel eens op van die poppetjes ziet.

Knap dat je aan de hand van een avatar kunt zien of iemand rustig of onrustig is, hahaha.
Jij bent zeker heeel verlegen omdat je geen avatar hebt, hihihi.

Groeten Marcel

zal er nog eens één opzetten, met een Windows paint snor en "helaas" (nou ja ach) ook haar.

ps Oh ja , snor hoeft niet met paint op het moment (lekker balangrijk).

Laatst bewerkt:
Oké, vandaag even op you tube gekeken, en ze zijn allemaal weer terug verdrie, waarom zitten er zoveel dingen op de pc die op een manier gemaakt zijn dat ze zo opdringerig zijn, ietwat jammer, ietsje pietsje, grmblmmmbrrgrr AAAAHHHRRGGGGGGGGGGG (niet om jou, maar op zich even). Iemand nog?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan