• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hoe verwijder ik de opgeslagen bijlagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mathijs CM

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2009
Goede morgen met Math,

De winter komt eraan dus weer tijd om te gaan stoeien met Excel. Ik wil met blanco gegevens beginnen en heb derhalve al mijn abonnementen (vragen) welke ik in verleden gesteld heb reeds verwijderd uit mijn gegevens.
Nu staan er echter nog een hoop bijlagen welke zijn opgeslagen om mee te werken hier maar ok die wil ik verwijderd want dat werkt alleen maar storend.
Wie kan mij hiermee helpen?

Verder werk in nu met Office 2016. Wie weet waar ik een goede handleiding voor Excel en automatsering hiervan kan kopen met bestanden erbij, maar zodanig dat deze zijn opgeslagen op stick en als ik ermee wil gaan werken dan ook werk vanaf stick.

Groetjes Math

Code:
want dat werkt alleen maar storend.

Vertel me je geheim: het is mij nog nooit gelukt me door bijlagen te laten storen.

Goede morgen ,

Ik heb geen geheimen, dat is dus eenvoudig. In het verleden heb ik af en toe een bijlage meegestuurd om mijn vraag duidelijker te maken. Deze bijlagen zijn allemaal opgeslagen en bewaard bij mijn profiel onder opties. De vragen die ik gesteld had heb ik allemaal kunnen verwijderen, dit zou ik ook graag willen doen met de bijlagen.

Bij voorbaat dank Math

Dat kan je in je profiel doen door ze allemaal te selecteren en dan onderaan op Verwijder selectie te klikken:
Bijlagen.JPG

Maar waarom je vragen en bijlagen verwijderen?
Daarmee verstoor je naar mijn mening de hele bedoeling van een forum.
Anderen met wellicht dezelfde vraag zullen deze niet meer vinden en dus ook een eventuele oplossing niet.

Laatst bewerkt:
Hoi Edmoor,

Ik zie ze allemaal staan maar het lukt mij niet om ze te selecteren, hoe doe jij dat misschien dat het mij dan ook gaat lukken, hoop van wel.

Weet jij misschien of er ergens een goede handleiding voor Excel en/of automatiseren van Excel met bestanden te koop is?

Alvast bedankt

Math

Klik op het vakje waar de pijl naar wijst in het plaatje dat ik plaatste.

Dat lukt mij niet, zie nergens het vinkje verschijnen om aan te klikken zoals in jouw voorbeeld

Bijlagenstatistieken
U gebruikt momenteel 607,6 KB om 19 geuploade bijlagen te bewaren.
Bijlagen geplaatst door Mathijs CM
WB Kweek Plongske een Cobbe.xlsx
Onderwerp: Voorwaardelijke Opmaak vervolg (Tav Plongske in het bijzonder) Bericht: Voorwaardelijke opmaak vervolg Plongske Cobbe
File-size 19,1 KB Downloads 8 Date Posted 27 april 2016, 12:45
Voorwaardelijke Opmaak Vervolg.xlsx
Onderwerp: Voorwaardelijke Opmaak vervolg (Tav Plongske in het bijzonder) Bericht: Voorwaardelijke Opmaak vervolg (Tav Plongske in het bijzonder)
File-size 18,2 KB Downloads 4 Date Posted 26 april 2016, 13:37
Laatste opzet kweek 2016.xlsx
Onderwerp: Voorwaardelijke opmaak met formule indien er reeds formule in Cel gebruikt word! Bericht: Voorwaardelijke opmaak
File-size 46,7 KB Downloads 2 Date Posted 25 april 2016, 15:11
Final KweekOpzet2016 (P&M).xlsx
Onderwerp: Voorwaardelijke opmaak met formule indien er reeds formule in Cel gebruikt word! Bericht: Voorwaardelijke opmaak
File-size 46,3 KB Downloads 4 Date Posted 25 april 2016, 12:56
Plongske helpt Mathje.xlsx
File-size 15,9 KB Downloads 4 Date Posted 25 april 2016, 07:56
Kopie van Overzicht eieren, jonge duiven en aantal ringen.xlsx
File-size 15,6 KB Downloads 7 Date Posted 23 april 2016, 18:09
Overzicht eieren, jonge duiven en aantal ringen.xlsx
Onderwerp: Voorwaardelijke opmaak met formule indien er reeds formule in Cel gebruikt word! Bericht: Voorwaardelijke opmaak met formule indien er reeds formule in Cel gebruikt word!
File-size 14,2 KB Downloads 11 Date Posted 23 april 2016, 13:34
MathjeWordtGek.xlsx
Onderwerp: Formule mogelijk of niet? Bericht: Formule mogelijk of niet?
File-size 155,7 KB Downloads 7 Date Posted 10 april 2016, 11:58

Dat zal er toch echt zijn in het scherm voor het beheren van bijlagen in je profiel.
Dat is in de tekst die je hierboven plaatste uiteraard niet te zien.
Plaats er een schermafdruk van inclusief de regel waar Bijlagenstatistieken staat.

Laatst bewerkt:
Is deze misschien niet goed ingsteld?

Geavanceerd bijlagesysteem :
Geavanceerd bijlagesysteem 'aan'
Geavanceerd bijlagesysteem 'uit'
Het forum beschikt over een geavanceerd bijlage systeem dat het mogelijk maakt om bijlages te hergebruiken via 'drag and drop'.

Uw webbrowser moet deze optie wel ondersteunen. Indien er problemen optreden schakel eerst deze optie eens uit.

Die instelling heeft daar niets mee te maken. Plaats de schermafdruk waar ik om vroeg.

Duidelijk. Geen idee waarom bij jou die selectievakjes er niet zijn.
Wellicht dat iemand anders er een antwoord op heeft.

ik zie bij mij dat ik bijlagen tot en met begin augustus kan verwijderen in redelijk recente topics. In topics die gesloten zijn kun je de bijlagen niet meer van verwijderen.

Ik zou deze vraag overigens stellen / laten verplaatsen naar Helpmij.nl feedback.. daar zitten vast meer mensen die snappen hoe helpmij op dit soort details werkt. en wat wanneer wel of niet kan..

Hoi heren bedankt,

Hoe verplaats ik de vraag naar helpmij.topics? Als dat niet meer gaat bij gesloten vragen is de zaak opgelost.\\

Math

Je moet links beneden bij Instellingen helemaal benden onder Diversen - Bijlagen kiezen.
Dan krijg je een lijst met al uw bijlagen, daarin kan je rechtsboven alles in een keer aanvinken en verwijderen.

Dat had ik al gemeld, inclusief een plaatje. Maar zijn plaatje van hetzelfde scherm toont geen selectievakjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan