Hoe verwijder ik DirectX veilig ?.

Status
Niet open voor verdere reacties.

matthijs12312

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2010
Ik ben al een tijdje bezig met mijn software te fixen voor mijn game's maar ik kan directX niet verwijderen.
Help mijn A.U.B alvast bedankt!.

Een officiële Microsoft reactie en een niet officiële van mij:

Microsoft :
In Windows XP is DirectX 8.1 reeds inbegrepen. Als u Windows XP gebruikt, hoeft u DirectX 8.1 dus niet meer te installeren.

Tijdens de DirectX-installatie hebt u ongeveer 35 MB aan vrije vaste-schijfruimte nodig. Na de installatie kunt u de installatiebestanden van uw computer verwijderen. De resterende DirectX-bestanden nemen circa 15 MB aan vaste-schijfruimte in beslag. Als er een eerdere versie van DirectX op uw systeem is geïnstalleerd, zult u weinig verschil in het gebruik van de vaste schijf zien. DirectX 8.1 overschrijft voorafgaande versies automatisch.

Opmerking: DirectX 8.1 kan na de installatie niet meer van het systeem worden verwijderd. Tijdens de installatie worden er namelijk belangrijke wijzigingen in de kernonderdelen aangebracht. Microsoft ondersteunt het ongedaan maken van de installatie niet.

De mijne : er zwerven tooltjes rond op het w w w die beloven het voor je te regelen. Echter, klungelen aan DirectX is niet ongevaarlijk dus adviseer ik ze je niet.

hoe install ik de 8.1 version opnieuw

Hoe install ik de 8.1 versie opnieuw?.
Want ik heb problemen met de nieuwere versie's want als ik 8.1 installeer dan zegt mijn windows dat ik al een nieuwere versie heb. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan