• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hoe verwijder ik een beveiligde kolom?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SecretariaatSN

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2013
Beste allemaal,

Ik heb al best diep gezocht hoe ik dit op kan lossen, maar ik kom er niet uit.

Ik heb een template gedownload (zie voorbeeldbestand) die ik aan het aanpassen ben. Nu blijkt dat de persoon die de template gemaakt heeft de kolommen die niet geblokkeerd staan heeft beveiligd tegen verwijderen. BLijkbaar met een wachtwoord.
Ik wil toch graag een kolom verwijderen, kan iemand vinden hoe ik het bestand zo kan bewerken dat dit mogelijk is?

Alvast bedankt voor de hulp!Bekijk bijlage Voorbeeld Jaarcijfers.xlsm

Wellicht ook handig om dan even te vertellen om welke kolom in welk blad het gaat.

Excuses, ik was in de veronderstelling dat dat duidelijk was in mijn verhaal.:o Het gaat om kolom G /m R.

Er zit daar geen beperking op dat bestand, je moet enkel de autofilter uitschakelen vooraleer je de kolommen kunt verwijderen.

Beste Cobbe,

Helaas, bij mij werkt dat niet. Ik heb het filter verwijderd, maar ik kan de kolom nog altijd niet verwijderen.

Wat is de zin van een sjabloon als je de struktuur van het sjabloon om zeep wil helpen ?

Volgens mij wil je gewoon de tabel leegmaken.
Bestudeer dat eerst eens bij het lemma 'tabel'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan