Hoe verwijder ik een streep aan het einde van een word document?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lil_Sam

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2005
Hi, ik heb het volgende probleem. Ik ben een opdracht aan het uitwerken in Word, maar er zit telkens aan het einde van iedere pagina een lange streep, en soms meerdere. Ik heb geprobeerd om deze te verwijderen, maar tevergeefs. Het wil maar niet lukken. Ik heb al het volgende al geprobeerd: een nieuw word-document openen en de tekst plakken, en via de menu balk.

Kan iemand mij hiermee alsjeblieft helpen!!!!:D

Geplaatst door Lil_Sam
maar er zit telkens aan het einde van iedere pagina een lange streep, en soms meerdere.
Zoek het bestand Normal.dot even op en verwijder het.
Start daarna de computer opnieuw op.

Guus.

Normal.dot?? Waar kan ik dit vinden (ik heb namelijk niet zo veel verstand van computers:confused:

Alvast bedankt,

Hoi,

Heb je al bij Opmaak - randen en arcering gekeken of er misschien een paginarand of een andere rand in staat?

Jahhh maar dat help ook niet,

K weet niet hoe ik in hemelsnaam van die lijnen afkom!!!!!:mad:

Geplaatst door Guus abc
Zoek het bestand Normal.dot even op en verwijder het.
Start daarna de computer opnieuw op.

Guus.

Bovenstaande al gedaan?

Er kunnen er helaas meerdere zijn, maar de meest voor de hand liggende is een voettekst met daarin een lijn.

Noodtip:
Als het document niet te lang is kan je het opslaan als TXT-bestand:

Menu: Bestand > Opslaan als...
Klik in het volgende venster onderaan bij 'Opslaan als' op het keuzepijltje en kies het bestandsformaat:

Tekst zonder opmaak (TXT)

Als je het bestand nu weer opent moet je het wel opnieuw weer opmaken.
Allereerst met het standaard-opmaakprofiel.

1. menu Bewerken > Alles selecteren
2. kies het opmaakprofiel Standaard.
en dan de rest nog ....

zelfde probleem

als de vragensteller. en normal.dot verwijderen kan niet - bestand heb ik niet, dat erop gaan staan en randen weghalen, ook tig keer gedaan, helpt niet.
wat te doen?

als de vragensteller. en normal.dot verwijderen kan niet - bestand heb ik niet, dat erop gaan staan en randen weghalen, ook tig keer gedaan, helpt niet.
wat te doen?

Welkom,

Het is op Helpmij niet toegestaan je vraag in die van iemand anders te stellen. Daarnaast stamt het topic uit 2005.

Graag je eigen vraag aanmaken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan