Hoe verwijder ik een Trojaans paard?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieck HP

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 nov 2010
Op veel forums heb ik gekeken en gezocht over hoe ik een trojaans paard van mijn HP laptop kan verwijderen. Een maand geleden ging mijn laptop bij het opstarten op zwart scherm. (hij was al een tijd geïnfecteerd door het virus trojan horse, maar deed het wel gewoon) Daarna wilde ik hem weer opnieuw opstarten, inloggen lukte, maar daarna was het beeld zwart, alleen mijn cursor was in beeld. Ik heb toen gegoogled en heb via systeemherstel mijn normale beeld weer terug. Mijn virus programma's zijn AVG Free 9.0 en Norton. AVG geeft aan dat ik het virus heb; Detectie meervoudige bedreiging komt er dan steeds in beeld te staan. Hoe kan ik nu, zonder dat mijn laptop weer op zwart scherm komt te staan het virus (waarschijnlijk nu meerdere (?)) verwijderen zonder dat ik internet verbinding heb? Want die wil het opeens niet meer doen. Alvast bedankt!

AVG of Norton Hoort het virus ( de Trojan Horse ) tog in Quarantine te zetten als hij gezien word?

ik ben helaas niet bekend met die virusscanners.. maar het lijkt me dat ze dat doen.
Als ze dat doen, en er blijft steeds een melding komen, kan het zijn dat er nog steeds een programma actief is die die zooi binnenhaald, of steeds vernieuwd.

ik zou scannen met Malware Bytes, http://fileforum.betanews.com/detail/Malwarebytes-AntiMalware/1186760019/1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan