hoe verwijder ik Norton Security 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.

Victor V

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2005
Het gaat hier om een oem-versie die bij de computer geleverd is. Op geen enkele wijze kan hij verwijderd worden. Zgn alleen met een super-visor-status. Ook niet in veilige modus.

normaal gesproken inlogen als administrator en via softwaren verwijderen

Victor V zei:
Het gaat hier om een oem-versie die bij de computer geleverd is. Op geen enkele wijze kan hij verwijderd worden. Zgn alleen met een super-visor-status. Ook niet in veilige modus.

Volgens mij wordt deze software in een recovery ondergebracht op een andere partitie! Mag ik vragen waarom je deze wilt verwijderen?

1 gebruik de zoek functie inzake eerdere vragen rond het verwijderen van Norton, niet schrikken!!!

2 op mijn labtop stond ook Norton, die ik er als eerste van af wilde hebben, alvorens te gaan gebruiken. Lukte voor geen meter, dus xp er af, en een schone installatie van xp, en later de cd met de drivers en ondersteunende software. Daar stond ook Norton op, die heb ik lekker overgeslagen bij het installeren. Alle verwijzingen naar Norton ben ik thans kwijt. Misschien is dit een optie.

Recovery cd of verborgen recovery partitie

Verborgen recovery partitie

Na een nieuwe installatie is Norton er weer. Ik verwijder deze in Start > Alle programma's en heb verder nergens geen last meer van. Maar volgens mij wil topic-starter nog een stapje verder gaan..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan