Hoe verwijder ik onderwerpen uit de gallerij

Status
Niet open voor verdere reacties.

muntdropje

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2008
Ik wil een aantal overbodige onderwerpen verwijderen, hier zitten ook veel afbeeldingen in, die ik niet gebruik. 1 voor 1 afbeeldingen verwijderen is veel werk. Maar dan nog blijft het onderwerp leeg achter.

Hoe kan ik gemakkelijk onderwerpen verwijderen uit de Gallerij?

Dat het onderwerp leeg achter blijft snap ik niet,, als ik een plaatje/filmpje verwijder is het ook weg.
Als je de ctrl toets ingedrukt houd kun je met de muis ieder plaatje aanklikken die verwijderd moet en daarna op del drukken, op deze manier gaan niet alle andere plaatjes ertussen ook weg.

Het klopt dat ik eigen onderwerpen kan verwijderen, links klikken op het onderwerp dan staat 'verwijderen' er tussen.
Alleen ik heb een extensie van Oxygen OpenOffice toegevoegd met alle cliparts. Daarin zitten heel veel onderwerpen die ik nooit zal gebruiken. Die wilde ik eigenlijk verwijderen. En bij links klikken zit verwijderen er niet tussen.

Ook selecteren met Ctrl of Shift is niet mogelijk. Trouwens ook niet in een eigen gemaakt Onderwerp.

Ik heb ook al opgezocht in de mappen waar deze afbeeldingen worden opgeslagen. Helaas kan ik bij de eigenschappen van het onderwerp niet de hele naam van de map zien. Omdat deze buiten beeld valt.
Verder heb ik het idee, dat deze in een soort verzamelbestand worden opgeslagen, want als de map weghaal waar de afbeeldingen zou moeten zijn opgeslagen, dan blijft onderwerp met inhoud gewoon staan. (de plek waar een afbeelding is opgeslagen, staat achter de naam van de afbeelding)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan