simonniens
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 24 nov 2012
Hallo,
Ik had op mijn laptop messenger 2009, want ik vind de versie van 2012 zwaar irritant.
Maar omdat ik bezig ben met filmpjes enzo wou ik windows movie maker downloaden.
Dat deed ik dus maar toen zat ook opeens de nieuwe msn erbij.
Ik had toen dus messenger 2012 erop.
Ik heb messenger 2012 toen weer verwijderd en 2009 gedownload,
maar die wou niet installeren want ik kreeg dan een fout melding.
Toen heb ik bij 'computer' in documeten in de zoek balk windows live ingetypt en toen alle bestanden verwijderd.
Messenger 2009 wou daarna nog steeds niet installeren.
Toen dacht ik nouja de 2012 versie is ook wel goed, dus heb ik windows essentials 2012 gedownload.
Maar toen ik hem wou installeren kreeg ik een melding dat messenger en moviemaker al geïnstalleerd waren,
terwijl die niet bij mijn programma's staan.
Als ik bij configuratiescherm-> een programma verwijderen kijk, staat er niets bij van windows live essentials.
Ik heb al van alles geprobeerd maar ik kan nog steeds movie maker of msn downloaden.
Weet iemand hoe ik windows live essentials in zijn geheel kan verwijderen?
Alvast bedankt!
Ik had op mijn laptop messenger 2009, want ik vind de versie van 2012 zwaar irritant.
Maar omdat ik bezig ben met filmpjes enzo wou ik windows movie maker downloaden.
Dat deed ik dus maar toen zat ook opeens de nieuwe msn erbij.
Ik had toen dus messenger 2012 erop.
Ik heb messenger 2012 toen weer verwijderd en 2009 gedownload,
maar die wou niet installeren want ik kreeg dan een fout melding.
Toen heb ik bij 'computer' in documeten in de zoek balk windows live ingetypt en toen alle bestanden verwijderd.
Messenger 2009 wou daarna nog steeds niet installeren.
Toen dacht ik nouja de 2012 versie is ook wel goed, dus heb ik windows essentials 2012 gedownload.
Maar toen ik hem wou installeren kreeg ik een melding dat messenger en moviemaker al geïnstalleerd waren,
terwijl die niet bij mijn programma's staan.
Als ik bij configuratiescherm-> een programma verwijderen kijk, staat er niets bij van windows live essentials.
Ik heb al van alles geprobeerd maar ik kan nog steeds movie maker of msn downloaden.
Weet iemand hoe ik windows live essentials in zijn geheel kan verwijderen?
Alvast bedankt!