• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

hoe verwijderde je weekend uit een planning met doorloop

Status
Niet open voor verdere reacties.

naomi.....

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 sep 2024
hai, ik moet voor me werk een planning maken voor alle dagen van de week alleen nu heb ik iets gemaakt alleen als die nu door plan dan telt die het weekend ook mee. heb ik heb al van alles geprobeerd om dit weg te kunnen halen maar ik kom er nu niet meer uit iemand die misschien een idee heeft.

hier heb ik even een voorbeeld van mij opzet

Bijlagen

excel kan dat voor u oplossen, bij doorvoeren kan je kiezen voor enkel werkdagen.

Ik heb een poging gewaagd met het voorstel van emields.
Om deze inhoud te bekijken, hebben we jouw toestemming nodig om cookies van derden te gebruiken.
Voor meer gedetailleerde informatie, zie onze cookiespagina.

Bijlagen

Ik krijg een melding over het bestand dat het een gekocht bestand / sheet is.
TermsOfUse tabblad lijkt te zijn leeggehaald

Is dit bestand gekraakt of illegaal van een template? Verzoek aan de TS om helderheid te geven?

Daar lijkt het inderdaad op. "nu heb ik iets gemaakt" lijkt niet geheel de waarheid. Maar we wachten nog even op een verklaring.

Ja, daar lijkt het idd op. "All Rights Reserved"
1726846146782.png

zo'n Gantt-planning maken, dat houdt op zichzelf niet zoveel in. Het wordt zelfs leuker als je het niet zoals hier met VO maakt, maar het gewoon netjes met een macro doet en dan kan je gewoon alle kanten op.
Dus zou ik zeggen, gooi er niet enkel die "Terms of Use" uit, gooi gewoon er alles uit behalve het eerste blad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan