Hoe videos van harde schijf van pc op TV (Samsung LE 32M61B) gaan kijken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frenzie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 dec 2008
Ik heb een grote verzameling videos op mijn harde schijf van mijn PC (Windows 7) staan. Het zijn verschillende formats, ik bekijk ze met VLC player op mijn computerscherm (op de eerste etage).

Ik wil deze videos nu ook graag beneden op de tv kunnen tv zien (Samsung LE32M61B, http://samsung.icecat.es/nl/p/le-32m61b/lcd-tvs-le-32m61b-380173.html.

Het liefst speel ik de films direct af van mijn harde schijf of een eventueel apart aan te schaffen appraaat dat ook een harde schijf heeft. Liefst ook door gebruik te maken van VLC player (want dat pakt bijna alles). Dus zonder aparte dvd's te branden. Ik heb een vast en een Wifi netwerk.

Hoe pak ik dit aan?
:rolleyes:
Frans

Met een mediaplayer dan kan je ze van de pc rechtstreeks op je tv zien

1) kan ik met wifi vanaf mijn pc een verbinding maken met de TV? (met een extra stukje hardware?) Is dat snel genoeg?

2) kun je met een losse harde schijf of een ander op zichzelfstaande speler o.i.d. ook direct afspelen op deze tv (zonder dat ik gebonden ben aan mijn pc)?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
ik zie geen netwerkaansluiting op je TV, dus via het netwerk gaat dat niet lukken. Er is dus geen netwerkkaart aan boord van je TV. Bovendien heeft je TV geen DNLA-ondersteuning.
Die optie via het netwerk kun je dus vergeten. :o

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je duidelijke antwoord, geen netwerk dus.

Bestaat er nu iets eenvoudigers dan het koppelen van een pc? Een op zich zelf staande harddisk of iets als een harddiskrecorder waar ik mijn video bestanden op kan uploaden?

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan