hoe vind google mij?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bolletjeom

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2007
Ik heb al een tijd een website en ik googelde net voor de grap mijn eigen naam.
Gek genoeg kwam ik wel naar boven maar pas heel laat met mijn eigen site.
Wel andere sites die naar de mijne verwijzen.

Wat kan ik doen om hoger te eindigen?
En hoe komt het dat je normaal gesproken bij google de website ziet met een stukje tekst en bij mij dat stukje tekst ontbreekt?

gr Rudi ( website www.bolletjeom.nl)
voor de mensen die even willen googelen om te zien wat ik bedoel ;-)

je kunt in je html altijd wat trefwoorden of een omschrijving van je site achterlaten. Geloof dat dat nog altijd gaat met Metatags. Die omschrijving komt dan terug onder je sitenaam op google.

Verder kan je waarde van je eigen site stijgen doordat je sitelink op andere sites staat. En regelmatig updates ofwel nieuwe content op je site zetten wil ook helpen.

Verder zie ik dat je met frames werkt, kun je beter niet doen. Google kan je site dan minder goed lezen en indexeren.

Laatst bewerkt:
ik heb metatags staan in mijn script en op verschillende pagina's
ik dacht dus ook altijd dat dit de bedoeling was maar het komt dus niet naar boven bij google

aan updates en ook bezoekers hoeft het niet te liggen. er zijn minstens 3 updates per week en ik heb gemiddeld zo'n 60 bezoekers per dag.

zou het dan aan de frames liggen?
dat is niet zomaar eventjes om te zetten toch?

Ik denk dat je framesets toch voor de grootste indexeringsproblemen zorgen, worden ook niet echt veel meer gebruikt. Ik denk dat je site er wel baat bij heeft hem eens technisch en ook op structuur wat te herzien.

hnmmm. ja
maar ik vetrek over een week voor een reis van 5 maanden. dus ik heb daar nu geen tijd voor. Misschien dat ik me er daarna maar eens in moet gaan verdiepen.

Google zorgt ervoor dat je hoger in de ranglijst conform je activiteiten in en rondom je website.
Als ik jouw was zou ik gewoon een blog-script gebruiken (bijv. Pivot). De googlebot kruipt hier sneller en makkelijker doorheen zodat je interressanter overkomt.

Tevens kun je ook bij google handmatig je website aanmelden zodat je wat vaker opgemerkt wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan