Hoe vind ik de complete koptekst (caption) van een veld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sterreli

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 okt 2006
In een Word-document heb ik een aantal soorten sequencefields voor automatische nummering van tabellen, afbeeldingen e.d.

Als ik in Word een verwijzing naar zo'n tabel wil maken dan kan ik kiezen voor bijvoorbeeld de hele koptekst van de tabel of bijv. alleen een nummer. Met VBA kan ik door de velden loopen om de sequencefields van een bepaald type te vinden maar hoe kan ik van zo'n veld de hele koptekst vinden?

Elke hint is mooi meegenomen want ik zit nu hartstikke vast.

In een Word-document heb ik een aantal soorten sequencefields voor automatische nummering van tabellen, afbeeldingen e.d.

Als ik in Word een verwijzing naar zo'n tabel wil maken dan kan ik kiezen voor bijvoorbeeld de hele koptekst van de tabel of bijv. alleen een nummer. Met VBA kan ik door de velden loopen om de sequencefields van een bepaald type te vinden maar hoe kan ik van zo'n veld de hele koptekst vinden?

Elke hint is mooi meegenomen want ik zit nu hartstikke vast.

VBA in Word heb ik nog niet echt veel gedaan, maar mits een voorbeeldbestandje wil ik wel een poging wagen ;)

Bedankt!

VBA in Word heb ik nog niet echt veel gedaan, maar mits een voorbeeldbestandje wil ik wel een poging wagen ;)

Hallo Wim,

Ik zal eens een voorbeeldbestandje sturen en erbij zetten wat ik bedoel.
Zal denk ik nog niet morgen zijn, denk ik.

Toch alvast bedankt voor de toezegging dat je met me mee wilt denken.
Groetjes!

Hallo Wim,

Ik zal eens een voorbeeldbestandje sturen en erbij zetten wat ik bedoel.
Zal denk ik nog niet morgen zijn, denk ik.

Toch alvast bedankt voor de toezegging dat je met me mee wilt denken.
Groetjes!

Wim,

Dit is een voorbeeldbestandje met erin beschreven wat ik wil. Ik ben benieuwd of je mij op het goede spoor kunt zetten.

Alvast bedankt!

Bijlagen

Dag Sterreli,

Ik heb meer dan een uur lang vanalles geprobeerd en gegoogled, maar ik kom geen stap dichter, jammer genoeg.

Hopelijk kan je toch een antwoord vinden.

Ik zou zeggen, stel de vraag eens in de Engelse Word VBA newsgroup van Microsoft, daar lopen echte goeroe's rond.

Wigi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan