Hoe vind ik een webmaster?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Een vriend van me heeft een aantal uiterst persoonlijke mails van me op het internet (http://www.xxxxxx.nl/) gezet, uit een soort balorigheid. Voor mij is het erg pijnlijk, te meer omdat als je mijn naam bij Google intypt, de pagina met die mails bovenaan komt te staan.
Hij is wel bereid mee te helpen ze weg te krijgen, maar heeft geen idee hoe dat moet, kan zich ook geen account daar herinneren, laat staan een inlognaam of wachtwoord.
Op de site zelf is niets te vinden over een webmaster, een contact-e-mailadres of wat ook ... en trouwens ook niet over het krijgen van een account. Ik heb dus alleen maar een url van die site. Is er een mogelijkheid daar een e-mailadres of een huisadres of telefoonnummer bij te vinden?
Of kan iemand het voor me uitzoeken?

Bedankt alvast voor je antwoord,
Ingmar

Laatst bewerkt:
Die "vriend" van je is overigens wel in overtreding.

Je zou beter de link in je topic wijzigen denk ik.

Voor wat betreft google (want die vindt ze nog steeds) zou in de webpagina de tag -robot moeten worden toegevoegd, zelfs nog ind e cache als de oorspronkelijke webpagina al is verdwenen, maar dat is aan de webmaster om te doen.

Peter, ook bedankt.
Hangmat, ik weet niet wat 'de link in je topig wijzigen' betekent. Maar ik heb op die pagina ook totaal geen invloed ...
Als ik die bladzijde verwijderd krijg dan verschijnt de url nog wel een tijd als zoekresultaat neem ik aan, maar als je er dan op klikt krijg je hem toch niet meer te zien?

I.

Hangmat, ik weet niet wat 'de link in je topig wijzigen' betekent.
Hangmat bedoelde dat je de link in dit topic (in je 1e bericht) beter kan verwijderen, hoe minder nieuwsgierigen hoe beter denk ik. Klik op de knop Aanpassen, haal de link weg en klik dan weer op Aanpassen :)

Ah, op die manier, dank je Gezina.
Ik heb hem onherkenbaar gemaakt.
Overigens had ik toch al niet direct naar de precieze blz. verwezen, voor de zekerheid.

Weet jij trouwens hoe dat zit met Google, als die pagina verdwijnt, blijft hij dan nog wel een tijd bereikbaar bij Google (via zoekresultaten)?

I.

Geen idee Ingmar, heb natuurlijk ook gezocht :D, en dan kan ik best goed al zeg ik het zelf, maar weet mijn God niet wàt ik moet zoeken, dus dat leverde niks op. Iemand anders heeft mogelijk nog een tip. :o

Gode zij dank.
Ik heb via eigen-domein.com de gegevens van de eigenaar van die site gevonden, en met hem gebeld. Hij gaat die hele pagina morgen weghalen, was gelukkig erg coöperatief (het had ook anders gekund, en wat dan??), en vriendelijk.

Nu maar even afwachten of dan de url van het zoekresultaat van Google ook nog de pagina presenteert, of alleen een witte bladzijde? Wie weet dat? Slaat Google zelf ook nog eens al die pagina's waarnaar-ie (via de zoekresultaten) verwijst op servers op??

I.

Google maakt gebruik van een cache en gegevens blijven daar soms maanden inzitten (volgens google zelf niet overigens)...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan