ingmar
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 feb 2001
Een vriend van me heeft een aantal uiterst persoonlijke mails van me op het internet (http://www.xxxxxx.nl/) gezet, uit een soort balorigheid. Voor mij is het erg pijnlijk, te meer omdat als je mijn naam bij Google intypt, de pagina met die mails bovenaan komt te staan.
Hij is wel bereid mee te helpen ze weg te krijgen, maar heeft geen idee hoe dat moet, kan zich ook geen account daar herinneren, laat staan een inlognaam of wachtwoord.
Op de site zelf is niets te vinden over een webmaster, een contact-e-mailadres of wat ook ... en trouwens ook niet over het krijgen van een account. Ik heb dus alleen maar een url van die site. Is er een mogelijkheid daar een e-mailadres of een huisadres of telefoonnummer bij te vinden?
Of kan iemand het voor me uitzoeken?
Bedankt alvast voor je antwoord,
Ingmar
Hij is wel bereid mee te helpen ze weg te krijgen, maar heeft geen idee hoe dat moet, kan zich ook geen account daar herinneren, laat staan een inlognaam of wachtwoord.
Op de site zelf is niets te vinden over een webmaster, een contact-e-mailadres of wat ook ... en trouwens ook niet over het krijgen van een account. Ik heb dus alleen maar een url van die site. Is er een mogelijkheid daar een e-mailadres of een huisadres of telefoonnummer bij te vinden?
Of kan iemand het voor me uitzoeken?
Bedankt alvast voor je antwoord,
Ingmar
Laatst bewerkt: