hoe vind ik temporary internet files terug??

Status
Niet open voor verdere reacties.

attevandalen

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2007
ik heb per ongeluk een link aangelkikt waarop mijn virusscanner zij dat hij een trojan horse had gevonden dus toen liet ik mijn bestanden scannen en hij vond het bestand toen wou ik het handmatig verwijderen omdat ik geen opties had zoals delete of place in quarentaine maar toen zag ik dat het bestand in temporary internet files stond dus ik ga naar mijn documents and settings en dan klik ik op mijn naam en vervolgens vind hij geen local settings meer en dus ook temporary internet files ! kan dit het werk zijn van het virus ? weet iemand hoe ik het terug kan vinden ? want de viruscanner vind het bestand wel maar dan kan ik er voor de rest niets mee doen heeft iemand suggesties ?

avast! gebruikers.!

doe even handmatig een progamma Update..( had ik ook gedaan)..

progammaversie 4.7.1001
Vps Reeds de Recenste
huidige versie 000753-0

Local settings is een hidden file. Staat de optie in Explorer aan om hidden files te kunnen bekijken?

Ron

Ik heb je vraag verplaatst naar "Geinfecteerd?" Daar hoort hij thuis.

oke dankje ik heb de trojan verwijdert mijn virusscanners vinden nu niks meer dank jullie voor julie hulp :thumb: :thumb:

oke bedankt ik heb nu ook mijn temporary internet files gevonden maar er zijn erg veel bestanden en eigenlijk wil ik voor de zeker heid de hele map leegmaken weet iemand hoe dat snel kan

Ga naar de map, selecteer alle files en druk delete

of, en eigenlijk nog beter, gebruik ccleaner

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan