hoe vind ik uit waar het origineel van een bestand staat?

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik heb, in een poging de zaak te reorganiseren -ook omdat ik google drive wilde gaan gebruiken en dat ging in eerste instantie goed mis- een aantal kopieen van een boel bestanden gemaakt. in OneNote -een office programma dat dat te maken heeft met Word2007, heb ik een aantal keren veranderingen aangebracht. die veranderingen worden realtime doorgevoerd; maar ik kan nu het origineel niet vinden, ik zie alleen onenotenotitieblokken waarin de mutaties niet zijn doorgevoerd. ik vind ze evenmin met filezoekprogramma's als corpernic of filesarch (door zoekwoorden in te typen). hoe kan ik het origineel toch vinden?

Htil, Ik denk dat je ze hebt overschreven en/of een naam veranderd hebt. Probeer dit nog type OneNote in je ronde cirkel links onder. Geen enter geven. Dan verschijnen er allerlei onenotes in je beeldscherm. Loop deze eens door en hoop.

Laatst bewerkt:
dag manamana,
je maakt me somber met je opmerking. welke ronde cirkel linksonder bedoel je? cirkels zijn toch altijd rond?

Laatst bewerkt:
Ik krijg een lieve glimlach. Dit is een/noemen ze orb. of te wel starten. Die opmerking is ook prachtig cirkels zijn altijd rond. :d

orb.JPG

Laatst bewerkt:
wat ik wel gevonden heb is het programma onenote, dat dat in de MS-map, dat is dus de software. maar waar staan de notitieblokken? ze zijn er nog wel want ik kan ze gewoon benaderen. maar hoe vind ik de goede terug zodat ik kopieen kan weggooien?

Htil. Kijk een bij die help in OneNote. Kun je op zoeken proberen.

onenote.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan