Hoe Vista computer weer op internet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rusty

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2004
Ben overgestapt naar Telfort, dit ging niet zonder problemen.
Vorige week vrijdag heb ik mij geprobeerd eerder aan te melden dan de overgangsdatum op aangeven van de helpdesk (probeer het maar,als het dsl lampje brandt) .Daar dit niet lukte kreeg ik het advies om Zone alarm te verwijderen, hierop liep de Vista computer vast, sprong naar MS Dos en repareerde het probleem.
Dinsdag de uiteindelijke overgangsdatum opnieuw geprobeerd aan te melden dit lukte echter niet op de Vista computer. Op de XP computer lukte dit wel, hoewel ook deze computer grote problemen had met het verwijderen en opnieuw installeren van Zone alarm.
Hoewel ik jaren zonder problemen Zone alarm heb gebruikt, laat ik dit voorlig maar even achterwege.

Draadloos Internet en e-mail werken nu op twee XP computers, maar op de Vista computer krijg ik de melding: Verbonden met beperkte toegang
De Vista computer alsmede een Xp computer staan beide op zolder.
Ik heb een Zyxel modem en voor beter bereik op zolder nog een Linksys WRE54 G Range Expander.

Verdere bijzonderheden:
Het netwerk van de Vista geeft alleen weer: Pc van eigenaar en een grijs wereldbolletje
Normaal staan hier nog items bij zoals: Netwerk, Delen en verkennen.
Ik kan geen systeemherstelpunt terugzetten, krijg dan melding Syntaxis 0x8007007B
Als ik bij draadloze verbindingen kijk heb ik volop bereik, in tegenstelling tot de XP computer die een halve meter verder achter een muurtje staat.
De XP geeft wisselende verbintenissterktes aan 2 tot 5 strepen, maar hierop kan ik probleemloos internetten.

Hoe kom ik met de Vista computer weer op internet ?

Jammer dat ik geen reactie heb mogen ontvangen, want daar plaats je de vraag toch voor

Ik heb gezocht naar een oplossing voor de melding Syntaxis 0x8007007B

Dit opgelost hebbende werkte de computer weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan