Hoe voorkom ik dat Excel geminimaliseerd kan worden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tijger81

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2010
Ik heb een exceldocument die eigenlijk constant fullscreen op het scherm moet blijven staan en niet zomaar even geminimaliseerd kan worden.
Nu heb ik voor elkaar dat excel alleen met wachtwoord afgesloten kan worden en de sheet niet geminimaliseerd kan worden, maar excel zelf kan dat wel.
Kan ik op de minimalisatieknop bijvoorbeeld net als op de afsluitknop een wachtwoord plaatsen.
Of de knop blokkeren?

Laatst bewerkt:
Mijn excuses. Ik kreeg verder geen reacties meer, daarom heb ik hem opnieuw geopend.
Ik was ook een beetje geschrokken van de waarschuwing en omdat de pc's niet van mij zijn durf ik het niet toe te passen.

Maar iig bedankt voor je antwoord.

Het was niet mijn bedoeling om je zo de stuipen op het lijf te jagen, enkel dat je er oordeelkundig moet mee omspringen.

Als ik jouw code zou toepassen.
- Zullen dan van andere programma's ook de minimaliseringsfunctions verdwijnen/geblokkeerd worden?
- En is het ook weer terug te draaien?

Is het ook niet mogelijk om een tijdsperiode in te bouwen dat bijvoorbeeld het excel document om de 5 min opnieuw gemaximaliseerd wordt, of indien het geminimaliseerd is door iemand?
Ik heb bijvoorbeeld nu een code dat het document na 5 minuten automatisch opslaat.
Ter info: Het document wordt gebruikt om gegevens te verwerken van printopdrachten van studenten. Ze moeten eerst het formulier invullen en mogen dan printen. Ik heb een invoerknop gemaakt waarbij hun gegevens geplaatst wordt op een andere sheet. Deze sheet is beveiligd en alleen voor mij toegankelijk. Alleen ik wil voorkome dat studenten het formulier wegklikken, met als gevolg dat de volgende student het formulier niet ziet en niks invult.

Mijn excuses. Ik kreeg verder geen reacties meer, daarom heb ik hem opnieuw geopend.

Indien er na 24 uur geen reactie meer is mag je een berichtje plaatsen om je topic weer onder de aandacht te brengen.
Een nieuw topic is niet nodig(lees: Niet toegestaan);)

Men kan dus verder in het eerste topic zoals gelinkt in bericht#3.

Dit topic voorzie ik nu van een slotje.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan