Hoe vraag ik mijn ftp gegevens op met www.mijndomein.nl ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

skullkid

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2007
hallo.

Ik ben lid van www.mijndomein.nl maar ik weet mijn inloggegevens van mijn ftp niet meer.

Maar nu is de vraag:

Hoe kan ik mijn ftp gegevens opvragen?

Groetjes:

Skullkid

heb je die vraag al eens bij mijndomein.nl gesteld.
dit las ik op hun site:

Ik heb allerlei gebruikersnamen en wachtwoorden, hoe zit dat nou?
Om alles te kunnen doen met je domein heb je de volgende sets van gegevens nodig:

1. toegang tot je persoonlijke supportpagina
gebruikersnaam: het emailadres waarmee je bij Mijndomein.nl staat ingeschreven
wachtwoord: het wachtwoord dat je bij de registratie van je domeinnaam van ons hebt toegemaild gekregen.

2. FTP toegang
Met FTP zet je je webpagina op de servers van Mijndomein.nl. De gebruikersnaam is hiervoor md met daarachter een 6-cijfering nummer. Het wachtwoord is altijd hetzelfde als dat van je persoonlijke supportpagina. Als je je support wachtwoord aanpast, verandert ook je FTP wachtwoord.

3. Gegevens voor e-mailadressen
gebruikersnaam: naam@domeinnaam.nl (wordt gegeven bij het aanmaken van een e-mailadres). wachtwoord: op de persoonlijke supportpagina kan je die zelf aanmaken.

Als je op www.mijndomein.nl op de pagina 'Login' een nieuw wachtwoord aanvraagt voor je account (je hoeft alleen maar het e-mailadres in te vullen waarmee je de domeinnaam hebt geregistreerd), dan krijg je een mailtje met een nieuw wachtwoord voor je account. In dat mailtje staan dan ook meteen alle gegevens die je nodig hebt om in te loggen op FTP.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan