Hoe wachtwoord (Office 2010) Outlook pst uitschakelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

GJ1964

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2013
Beste forumleden,

Bij het opstarten van Outlook moet ik momenteel een wachtwoord invoeren en deze beveiliging wil ik uitschakelen.
Het betreft een nieuw aangemaakt Outlook pst bestand, omdat het oorspronkelijk pst bestand was verwijderd uit de file documenten.
Om een nieuw bestand aan te maken moest ik een wachtwoord opgeven om Outlook weer te kunnen gebruiken.
Via internet lees ik wel hoe je een wachtwoord kan inschakelen, maar niet hoe dit uit te schakelen is in de 2010 versie.

Hopelijk kan één van jullie mij hier mee verder helpen.

Software info: Windows 7 (64bit) Office 2010 (64bit)

Alvast bedankt.

je gaat naar de plaats waar je je wachtwoord kan wijzigen, daar geef je 2 x blanco in en sla op.
Werkt dat niet ?

en ik vond ook dit :

The unofficial solution is to use the pst19upg.exe utility, which is on the TechNet CD-ROMs and available from a variety of online sources (try doing a Web search and you'll see what I mean). This utility strips the existing password from a .pst file, effectively removing password protection. This tactic works because .pst files use passwords only for access controlthe passwords aren't encrypted to protect confidentiality.

Dank je voor de uitleg.
Ik ga ermee aan de slag en laat nog weten of het gelukt is.

De oplossing was eigenlijk heel simpel.
Bij wijzigen wachtwoord inderdaad geen nieuw wachtwoord invoeren en vervolgens op ok klikken.

Nogmaals bedankt De Jean.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan