hoe wachtwoordherstel"diskette" maken indien geen diskette-station?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henry80

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2007
Berichten
97
Mijn pc heb ik met wachtwoord beveiligd. Wil een wachtwoordherstel"diskette" maken voor het geval, maar maar pc heeft geen diskette-station. Heb met usb-stick geprobeerd, maar die wordt niet herkend.
Een shot:
sy037c.jpg


Usb-stick zit in pc, ik type de wachtwoord in, maar erna kom je niet verder. Blijkbaar moet je echt een diskette in diskettestation plaatsen.

Hoe kan ik alsnog de usb-stick gebruiken voor wachtwoordherstel?
 
Het kan niet zonder floppy.

Tijs.
 
Er bestaan externe dvd-branders of externe hard disk.
Externe floppy diskettestations / Externe diskettestation 1.44 MB bestaan ook zo te zien (met bv een usb-aansluiting). Ik zal het via die weg regelen.
 
wachtwoordherstel diskette maken

Hallo,

Ook ik wilde vandaag een wachtwoordhersteldiskette maken (Windows vista) en volgde de stappen op via de hulp van Windows.
Via de gebruikersaccount kun je een linkje aanklikken ''wachtwoordherstel diskette maken". heb ik gedaan. Als medium heb ik een cd-tje in mijn laptop gedaan.
Dit wordt naast een usb flashstick ook erkend als geldig medium. Maar ik krijg de melding ''Geen station''.... ik moet een diskette of usb-flashstick plaatsen.
Via Computer wordt de cd wel herkend maar via dit menu dus niet. Is dit op te lossen of ben ik genoodzaakt een usb-flashstick te kopen, met misschien de kans dat ie die ook niet herkend?

Groet Daniël
 
Dit is de XP sectie, niet de Vista sectie.

Maar hier wordt uitgelegd wat je ervoor nodig hebt, en dat kan géén cd-rom zijn maar moet een memory-stick of diskette zijn.

De NL vertaling beweert (onterecht) dat ook een CD-rom zou zijn toegestaan.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan