hoe weet ik of ik een moederbord koop zonder het p67 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

axelx19

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2009
ik wil dus een com laten samenstellen bij alternate maar ik wil toch een nieuwe generatie p67 moederbord hebben.

nu weet ik wel al alles af van het probleem met de sata poorten maar hoe weet ik nou of ik een moederbord koop met de slechte chip of de vervang chip.

krijgt die dan een andere naam of zo.
zoiets als p67 rev2.

ik wil zeker niet met een fout moederbord opgescheept zitten :confused:

ik weet niet zeker maar volgens mij mogen die niet eens meer verkocht worden.
ze zijn toch allemaal terug gehaald?

Klopt...De borden die dan nu leverbaar zijn zouden dit probleem niet meer hebben.

ok want ik heb dit probleem gevolgd maar dezelfde moederborden bleven beschikbaar.
dus op dit moment weet niemand of ie een slecht bord koopt of een met de vervangchip?
dan zal het wel veilig zijn om te kopen.

Op sites als Azerty en alternate waren deze borden tijdelijk niet verkrijgbaar.Dus lijkt me dat nu wel goed is.Ze gaan geen bordjes weer in de handel gooien waarvan bekend is dat ze niet goed zijn.

100% zekerheid heb je niet. Ik zou toch nog even contact opnemen met de winkel, dan heb je duidelijkheid.
En wil je het achteraf nog controleren? Lees dan dit artikel even door, dan weet je waar je aan toe bent.
De kans lijkt klein dat je problemen krijgt met je moederbord, maar je wilt uiteraard geen defecte componenten voor je geld.

Bij Salland weet je zeker welk versie moederbord je bestelt. Vergelijk voor de zekerheid/desnoods de EAN's van de moederborden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan