Hoe weet ik of mijn brander/writer/recorder geinstaleerd is?

Status
Niet open voor verdere reacties.

truusje5314

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2007
Ik heb mijn com niet bij de winkel gekocht dus niet alle cd roms enz zitten erbij, maar hoe kan ik nu weten of mijn writer/brander/recorder het doet? (geinstallerd is zegmaar)Ik heb nero 7 en utorrents correct geinstaleerd maar hij blijf aangeven dat er geen schijf in zit(terwijl die er wel in zit) Nu heb ik wel al een muziek cd gebrand!! Hoe kan dit Wie kan mij helpen (ik heb een dell latitude d810 (maar er zit ook iets van fujitshu in???)

Je zegt zelf al dat je muziek gebrand hebt.Dus hij doet het!

bedankt maar dvd s branden lukt nog niet!

als ik bij nero dan daadwerkelijk op brand klik dat geef die aan dat die hem wellicht niet zal afspelen maar vraag tog doorgaan heb ik geprobeerd door te gaan dan brand hij (klet op!!niet bij burning rom!! daar lukt het zowiezo niet!!) bij nero express wel en dan geeft hij aan branden succesvol gelukt maa dan staaat er niks op de dvd schijf (en als ik dan kijk bij info schijf staat er niets ingevoerd(terwijl ik er net een nieuwe dvd in hebt gedaan?)

want als het goed is moet ik bij burning rom tog bij torrents of torrenstfiles een map slepe naar links dan daarna op branden en dan zou die het moeten doen hoor ik veel!!! thx en ik hoop dat iemand er meer van weet en begrijpt!!:thumb:

jaa zoals ik het uitgelegd kreeg enz enz is hoort het ook zo te gaan (maa paar dingen zijn bij mij al niet goed want hij hoort 16x af tespelen ofzo tog? ik kan dat balkje niet wijzigen (het blijft grijs) en als ik na alles gedaan op burn wil klikken geef die aan dat ie hem wellicht niet kan afspelen maa vraag die tog of ik door wil gaan nou dan doe ik ja en brand die (maa er staat niets op de cd/dvd)en zenz enz kword er gek van en wil hem eg door het raaam gooien Komt het misschien dat de schrijf van fujisshu is? want erstaat bij d schijf fujitsu MHV2080AH (type) schrijsstations)
en daaronder :HL-DT-ST cdrw-dvd gcc4244 (type cdrwdvd) ???????

voor de duidelijkheid ik hem een dell latitude D810

Laatst bewerkt door een moderator:
Je hebt een cobo cd-rom die kan enkel cdtjes branden zoals muziek enz: tot ongeveer 800mb. En je kan wel dvd,s afspelen.
Wat jij wilt daarvoor heb je een dvd-brander nodig!:thumb: .

ooo ok anders zou er misschien cdrw/dvdrw staan????????? kan ik dat hierop wel aansluiten??????? ondanks da er al een cd brander opstaat?

maa dat staat er wel al!!!!!! dvd/cd rom?? en er staat fujitsu en dan nog een bij schijf enz enz weet u dit cker en hoe kan je dit weten ?????

Dvd afspelen kan .Cd branden kan,maar een dvd branden niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan