Hoe weet ik of mijn computer de videokaart aan kan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
niks te danken

graag gedaan en daar is helpmij voor.

als je verder nog weer vragen heb hierover kun je gewoon weer reageren dan zie ik het wel.
als je denkt de vraag is opgelost kun je rechtsonder op "opgelost" klikken

logica:D

minimaal 300 euro!
dan kan je een AMD systeem samenstellen
Moederbord, processor en een leuke ATI kaart

haha nou ik weet niet of me vader dat wel goed vind ik zal het wel even vragen en dan moet ik nog wel eventjes sparen

trouwens ik heb voor de computer die ik nu heb niks hoeven te betalen want heb hem tweedehands van een kennis
dus er is een hééééééé'le kleine kans als ik zelf zon 250 euro neer kan leggen:P

haha nou ik weet niet of me vader dat wel goed vind ik zal het wel even vragen en dan moet ik nog wel eventjes sparen

trouwens ik heb voor de computer die ik nu heb niks hoeven te betalen want heb hem tweedehands van een kennis
dus er is een hééééééé'le kleine kans als ik zelf zon 250 euro neer kan leggen:P

mag ik vragen hoe oud je bent?

mijn tip

geniet nog even verder van deze pc en overweeg een andere kaart.

koop later(als je zelf wat centjes gespaard en verdient hebt)
een nieuwe pc.

of je vader wel heeeeeel lief aankijken

ok nou ik heb mijn vader al eenpaar keer lief aangekeken maar hij ging nog maar net in over die video kaart dus ik denk dat ik maar ga werken:P

dat bedoel ik...
denk als je overweegt voor een andere kaart en eventueel 1 gig geheugen bijprikken dan kan jij nog wel wat games spelen.(al zijn die dan van de oudere generatie)

ok maar we kunnen nu wel gezellig doorpraten over andere games maar ik denk dat ik tog maar opgelost klik:P nou tot ziens en voor de derde en laatste keer(in dese topic) bedankt:thumb:

Mijn oude pc was:
AMD Athlon XP 2400+
1GB DDR RAM
Radeon 1650pro

En nu heb ik:
Intel Core 2 Quad Q6600 (@3.20GHz)
4GB Kingston Hyper X 800mhz ddr2
Radeon 3870X2

Begin nu met een nieuwe videokaart (bv. Gf 7600GT)
en binnen een jaartje kan je je ouders wel overhalen, je ziet dat dat bij mij ook gelukt is ;)

Succes! :thumb:

Een tip:

Met jouw pc en een 7600GT kan je gemakkelijk crysis op redelijke instellingen spelen!
(Ik heb in mijn 2de pc dezelfde processor als jij, 1.5GB ram en een 7600GT.
Ik speel daarmee crysis op low met texturen op high en shaders op medium en het ziet er heel mooi uit!

http://www.alternate.nl/html/produc...ipe/-1062226/?baseId=30945&articleId=-1062226
Deze 7600GT is ongeveer jouw budget en dan kan je toch nog wel een tijdje verder :thumb:

heej sorry dat ik beetje laat reageer maar was 4 daagjes op vakantie:D
maar die kaart zeg jij, is dus goed voor mijn computer en hoe weet je dat dan? en ik heb uitgerekend dat ik ongeveer in totaal een maand moet werken voor een nieuwe computer:(:P en wat bedoel je met 2de je nieuwe?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan