hoe weet ik welke software ik nodig heb

Status
Niet open voor verdere reacties.

funking

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2009
hallloo allemaal ik heb 2 dagen terug een nieuwe pc gekocht met vista erop , nu heb ik een beetje een hekel aan vista en dacht bij mezelf installeer alles gewoon opnieuw erop met een normale windows xp , nu kijk ik in die computer zak opzoek naar cdtjes maar die zitten er niet bij .... weet iemand hoe ik er achter kom wat voor aparatuur ik nou precies in me computer heb , dan kan ik zelf drivers downloaden, mvg funking (vooor iedereen die opzoek is naar een nieuwe pc goed oplette als je bij ''dynabite'' naar binnen stapt

Merk en type van die pc?

kijk gewoon in de software van het systeem (standaard programma's / programma's ) in het configuratie scherm

Maar waarom ga je niet voor een win7 configuratie

standaard pc

- Windows
- Office
- Nero (branden)
- Je kan altijd drivers van de fabrikant site halen

wat wil je er mee doen is denk belangrijker.

-

het gaat om deze pc : acer aspire m3201 , en er zat windows vista home premium op , en ik heb er op gezet windows xp home edition met sp2 nu , en nee dat is het hem nou juist die mannetjes hebben er geen cds bij gedaan waar drivers op staan ect zelfs geen vista cd

Laatst bewerkt:
-

oke dus er valt nix tegen te doen ^^ , wat als ik nou die drivers voor vista op xp installeer werkt het dan ,
migthy84 ik zit het te bekijken nu , maar wat is een wisselbestand ?

Laatst bewerkt:
PCWizard installeren en kijken wat er precies aan HW opstaat. Dan de XP drivers voor deze hardware bij elkaar harken. XP installeren, drivers installeren en dan alle andere SW als office e.d.

Ron

PCWizard installeren en kijken wat er precies aan HW opstaat. Dan de XP drivers voor deze hardware bij elkaar harken. XP installeren, drivers installeren en dan alle andere SW als office e.d.

Ron

Gaat zo goed als zeker niet lukken omdat de chipset drivers voor XP voor dat OEM bordje er niet zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan