Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
coolkil zei:zijn mij berichten onduidelijk of zijn er geen leestekens gebruikt zijn zeg het en ik pas het aan
Backtrack is een linux distributie (live cd) die zich heeft toegelegd op het testen/hacken van allerlei zaken. Hierin zitten veel tools voor dat doel.
Dus op de vraag "Hoe werkt BackTrack" is er een heel simpel antwoord, branden op cd en van opstarten.
Enige optie is zoek niet naar tekst maar naar filmpjes. Er zijn er meer dan genoeg te vinden.
Youtube kan wonder doen deze is voor versie 3 maar dat maakt voor wifi helemaal niks uit.
Hoe je er mee werkt is denk ik vooral bedoelt om zelf uit te vinden. Vooral al voor mensen die 24/7 achter een pc zitten is dit denk ik nog al aantrekkelijk.
Dat is een vraag in dezelfde Categorie als: "Hoe werk je met Windows"Correct, maar hoe werk je ermee?
Dat is een vraag in dezelfde Categorie als: "Hoe werk je met Windows"
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.