hoe werkt een no dvd crack

Status
Niet open voor verdere reacties.

skope

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Bij commands & conquar tiberium wars is er een no dvd crack bijgeleverd, maar dat een dat file, hoe moet ik deze crack gebruiken?

Over het algemeen krijg je bij een NO cd/dvd crack een nfo bestandje met hoe je hem toepast.

Maar meestal is het zo dat de bestanden van de crack de zelfde bestanden moet over schijven. Dus zoek in de map waar je het spel hebt geinstalleerd naar het betreffende bestand. maar daar een kopie van (mocht je hem nodig hebben bij de volgende patch) en zet de gekraakte versie over het orgineel.

Ik kan nergens nog een dat file vinden om hem te vervangen

De bedoeling van de crack is dat je deze over het originele opstart bestand van eht spel heen kopieerd. Daarmee omzijl je een antal beveiligingen die het vervolgens mogelijk maken om het spel te starten en te spelen zonder cd.

Je plaatst de crack in de instalatiemap van het spel en dan moet er worden gevraagd of je het bestaande bestand wilt vervangen. Krijg je die vraag niet, dan zit je niet op de juiste lokatie.

edit: "Ik kan nergens nog een dat file vinden om hem te vervangen" Wat bedoel je daarmee?

edit 2: Ik was net niet snel genoeg Ellasar

Laatst bewerkt:
Ik snap hoe een crack werkt.

Alleen ik snap niet wat ik met een data file moet. de crack is geleverd als dat file, ik weet niet wat ik daarmee moet doen

Staat er niet een .exe file?

Een .dat als crack heb ik zelf nooit eerder gezien. Misschien moet je deze op dezelfde manier toepassen.

als er wel een exe bestand met die naam is moet je misschien de extensie vervangen door exe. Meestal is er wel een txt of nfo bestandje toegevoegd waar dat in staat.

nee het is een dat en die moet je ook gebruiken als DAT.

Zet even de verborgen bestanden aan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan