hoe werkt eurobellen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Hallo ik heb een eigen habbo site en wil daar bestanden gaan verkopen bijvoorbeeld een premium club wil ik maken maar om lid te worden moeten ze dan bellen maar wat ik niet snap is je moet de url van het bestand dat ze kopen intikken bij eurobellen.nl maar ik maak een kladblok bestand maar hoe kunnen ze die dan downloaden als ie geen url heeft moet ik dat soms uploaden ofso zoja waar dan??

Alvast bedankt:thumb:

als je dit al niet weet is het dan wel verstandig om een habbo server te runnen?

hoezo ik moet aleen dat even weten van habbo server weet ik alles maar ik snap niet als ik kladblok bestand maak wat ze moeten downloaden welke url moeten ze downloaden??

Ja maar het is een ander systeem!
Het werkt anders daar gaat het om niet of het gratis is!

Ja maar het is een ander systeem!
Het werkt anders daar gaat het om niet of het gratis is!

ja oke maar kan iemand me nou helpen met de site want ik hou gewoon eurobellen.nl maar kan iemand me helpen met die vraag jooo:D

als je geen ander ander antwoord want je kan alleen krijgen van mensen die het ook gebruiken en dat zijn er weining dus gebruik dan beldienst!

Overstappen dus:D

als je geen ander ander antwoord want je kan alleen krijgen van mensen die het ook gebruiken en dat zijn er weining dus gebruik dan beldienst!

Overstappen dus:D
neee maar ik denk dat tog wel simpel is om uit te leggen aan mij hoe het moet want hun bellen dan en moeten worden doorgelinkt naar het bestand wat ze downloaden maar als ik een kladblok bestand maak moet ik die dan uploaden ofzo en die dan daar zetten dat ze dan kunnen downloaden.

Maar dan kunnen ze tog gewoon zelf naar die site gaan inplaats van de bellen.??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan