hoe werkt flashget

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene1980

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2004
Ik heb even een vraagje, stel je download iets via bitcomet of een ander programma maar dit vind je te langzaam gaan, dan kan je een download accelerator nemen, ik heb nu flashget gedownload, maar ik begrijp echt niet hoe je dan kan zorgen dat dit programma ook daadwerkelijk iets helpt met downloaden. Heeft iemand een duidelijke uitleg ( het liefst icm bitcomet)

Ik snap namenlijk niet als ik iets aan het downloaden ben hoe ik dan dit programma hierbij kan betrekken zegmaar.

:) Dit kan ook niet.

Je bent afhankelijk hoe snel ander kunnen uploaden met bittorent software.
Flashget wertk alleen met standaard bestanden die je met internet explorer van webservers download, mits hetzelfde bestand op meerdere webservers staat.

reageren

Dat is nog eens jammer.

Maar hoe zit dat dan met kazaa lite ofzo, hier staat ergens wel bij accelerator, enig idee of dat werkt of ook niet?

Kazaa werkt sowieso standaard al met hetzelfde principe als flashget, zijn er meer gebruikers met hetzelfde bestand online, dan zal hij het van meerdere plekken downloaden wat dus sneller gaat, dus daar heb je met flashget ook niks aan.

Wil je snel films en games downloaden moet je je eens verdiepen newsbinaries, http://www.binaries4all.nl/
Is wat ingewikkeld in het begin maar zodra je weet hoe het werkt wil je niet anders meer :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan