Hoe wijzig ik de achtergrond van het Start-menu in Win. 10?

Status
Niet open voor verdere reacties.

trucker7

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2009
Besturingssysteem
XP, Win.8, Win.10, Win.11
Hallo helpers! :)

Kan iemand mijn uitleggen hoe ik een achtergrond afbeelding kan toevoegen of wijzigen in het Start menu van Windows 10? (simpel gezegd: het hele Start menu een achtergrond geven)

Ik heb uiteraard wat Google werk gedaan voordat ik deze vraag op het Forum knal, wat resultaten gevonden. Maar die geven mij alleen maar instructies die niet overheen komen met hetgeen wat ik allemaal tegen kom op mijn laptop.

het enigste wat ik wel tegen kom is de tegels die ik een andere kleur kan geven... (thema kleur)

Vast bedankt voor de hulp en uitleg helden :thumb: :)

Groeten, Raymond

Hi macguy,

Bedankt voor je reactie! Maar dit is niet helemaal wat ik bedoelde. Ik ben wel bekend met het wijzigen van het Bureaublad achtergrond, maar wat ik bedoel is een achtergrond instellen in het Start menu.

Ik hoop dat ik niet iets onmogelijks vraag. Ik heb namelijk een afbeelding achtergrond inhet Start menu voorbij zien komen op internet.

Je bedoeld dus niet je bureaublad achtergrond maar de achtergrond van het Start menu?

Ja klopt edmoor,

Na wat Google werk heb ik o.a. het volgende geprobeerd:

Knipsel.JPG

Het gaat bij stap 1 al fout als ik de zoekterm "achtergrond" in type, stap 2 kom ik dan nergens tegen...

Laatst bewerkt:
Bij mijn weten kun je wel de achtergrond kleur aanpassen bij persoonlijke instellingen en kleur
Maar je wilt een afbeelding?

Ga met Lange Pier mee, je kan alleen de achtergrondkleur van je menu start aanpassen, geen foto o.i.d.

:confused: Over zoiets lees ik hier discussie ==>> KLIK HIER begreep ik ook dat die niet kan ? :( ( scrollen helemaal onderaan ! )

Laatst bewerkt:
Hoi ROYONIX,

Ik begin zo langzaamaan ook te geloven dat de achtergrond in het Start-menu niet te wijzigen is. Jammer...

Bedankt voor alle feedback... Case Closed :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan