Hoe wijzig ik mijn homepage bij Lycos - Tripod

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cevrix

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2002
Hallo,

Ik heb een probleem bij het wijzigen van mijn homepage bij lycos. Ik kan wel inloggen, maar kan met geen mogelijkheid de zogenaamde 'webbuilder' gebruiken voor het wijzigen van mijn site. Kan iemand mij helpen het pad te vinden om dit mogelijk te maken.

Alvast hartelijk dank!

Wanneer je inlogt op Lycos met je gebruikersnaam en wachtwoord staat er links toch een kolom met ONLINETOOLS?

Daaronder vind ik webbuilder, die ik gewoon kan gebruiken.
:)

Dat is het probleem nou eigenlijk juist. We kunnen de online-tools wel aanklikken en de web-builder vinden, maar hij verwijst dan alleen naar het maken van een nieuwe website binnen een paar minuten, terwijl we onze page alleen maar willen wijzigen. Waar moet ik zoeken?

Alvast bedankt!

Nadat ik mezelf heb aangemeld bij Lycos ga ik naar OnLine Tools.
Dan klik ik Webbuilder aan, en natuurlijk kom je dan op 't begin van je homepage aan.

Maar daaronder staan toch enkele optie's, waaronder aanpassen?

Laatst bewerkt:
Dat is het probleem nou eigenlijk juist. We kunnen de online-tools wel aanklikken en de web-builder vinden, maar hij verwijst dan alleen naar het maken van een nieuwe website binnen een paar minuten, terwijl we onze page alleen maar willen wijzigen. Waar moet ik zoeken?

Volgens de 'help' van lycos moeten we via de aanpassingsmode toegang krijgen tot het sleutelen aan de site. De vraag is dus eigenlijk; Hoe komen we in de aanpassingsmode van de web-builder?

Alvast bedankt!

Even voor de duidelijkheid;

je hebt een site op Lycos, je wilt die veranderen, maar je krijgt na inloggen en onlinetools met webbuilder
NA EEN PAAR MINUTEN...een verwijzing naar 't maken van een nieuwe site?

Dan is er volgens mij iets fout met de site die er al staat.

Ik bedoel dus: wat gebeurt er als je inlogt op bv:
htp://members.lycos.nl/gebruikersnaam
(dit is nu fake, omdat 't als voorbeeld bedoeld is)

Ik krijg nl. het vermoeden dat je bij 't maken van je site een fout gemaakt hebt. Dit zal webbuilder niet kunnen corrigeren, met als gevolg de melding om een nieuwe site te maken.

Dus mijn wedervraag: kun je de bestaande site oproepen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan