Hoe Windows 7 Upgrade instaleren ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Je kan het nu doen maar dan zal je ze ergens op moeten slaan en je kan dit ook nadat je win 7 hebt geïnstalleerd en dat zal je neem ik aan bij dell kunnen doen heb het idee dat je een dell pc hebt.

Sorry als ik ergens geen verstand van heb dan is dat het onderwerp drivers wel :P
Maar als ik dat doe na de installatie dan is het niet dat me videokaart of weet ik veel wat het niet doet

Hoi,

Nee dan gaat hij op de driver van windows zelf draaien.alleen je netwerk driver zou ik voor de zekerheid nu doen 99% zeker dat windows hem wel meeneemt maar je weet nooit dus deze zou ik bv . op een usb stick zetten

Laatst bewerkt:
Ik las net op een site van Windows

Voordat u begint •Controleer of Service Pack 1 of Service Pack 2 voor Windows Vista is geïnstalleerd op uw computer. Ga voor meer informatie naar de webpagina voor Windows Vista-servicepacks (Engelstalig) op de Microsoft-website.

Wat bedoelen ze

Heb je een site voor me waarop staat hoe de instalatie verloopt ? Of is de installatie niet moeilijk

Hoi,
Volgens mij wordt dat aardig gedaan in de link op het antwoord van 16.08 uur ;)
En hier nog 1

Laatst bewerkt:
Hoi,

Oke :thumb: maar wat ik nu schrijf is niet rot bedoeld hoor misschien is het handig als je het gaat doen iemand erbij te halen die het al wat vaker hebt gedaan maar is zomaar een idee van mij hoor ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan