Hoe Windows Live Essentials 2011 verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

CompuGj

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2009
Hallo allemaal!

Om een lang verhaal kort te maken: de enig manier om terug Live Messenger op mijn computer te krijgen is door eerst Live Essentials 2011 te verwijderen.
Eén probleem: deze staat niet in de lijst van programma's en kan hem dus niet verwijderen. Ook in de map program files vind ik hem niet terug. Weet iemand hoe ik dat kan verwijderen (met een tool ofzo?)?

Ik werk met Windows 7.

Grtz,
CompuGj

Kun je het programma wel openen??

Probeer CCleaner eens? En dan bij gereedschappen te kijken.

Laatst bewerkt:
Configuratiescherm -> Windows Live Essentials -> Een programma verwijderen -> Msn aanvinken ;) (Of alles natuurlijk:D)

Het probleem is dat ie niet tussen de programma's staat als ik ze zo wil verwijderen. Live essentials of Live messenger vind ik NERGENS op mijn computer, maar als ik dan Windows Live Essentials wil downen, dan zegt ie dat Messenger al geïnstalleerd is! Maar deze vind ik nergens! :o
Help...

En staat hij misschien bij geinstalleerde updates??

En wat nou als je de setup van Windows Live Essentials opnieuw download, dan een ander programma installeert (movie maker bijvoorbeeld) en dan kykt of hij er wel tussen staat??

Het verwijderen van Live Essentials is gelukt met Zapmessenger. Ik heb toe live essentials opnieuw geïnstalleerd. Maar bij het openen van messenger kreeg ik: "Het bestand wldlog.dll ontbreekt op uw computer". Dit heb ik gedownload. Toen ik messenger weer wou openen, kwam er volgende foutmelding: "Het bestand UXCore.dll ontbreekt op uw computer". Ook dit heb ik gedownload en bij in de messengermap gezet. Toen ik messenger opnieuw wou openen kwam er: "Kan toegangspunt van procedure ??0CRMImage@@QAE@XZ niet vinden in DLL-bestandd UXCore.dl."

Hier heb ik echter nog geen oplossing voor...

Alvast bedankt,
CompuGj

Hallo,

ik heb hetzelfde probleem. Hoe he bjijhet opgelost of iemand anders raad??

ik heb ook een probleem dat ik met Windows live Essentials 2011 maar ik lees nergens een oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan