Hoe windows (register) opschonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sunnyside

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2006
Ik gebruik alle standaard onderhouds en beveiligingsprogramma's voor windows (XP). Onderhoud ook uitgevoerd. Ook gebruik ik registry mechanic en AdvancedWindowsCare V2 Personal om de zoveel tijd. Zijn dat goed progamma's of is er iets beters om de boel eens goed te schonen en te controleren?. Erg stabiel is het systeem niet maar dat kan ook aan geheugen liggen (moet ik vervangen. Memtest geeft aan dat er wat loos is.... Heb last van incidentele PC uitval)

Groet
Carlo

Hi,

Je systeem wordt ook zeker niet stabiel van tig verschillende tools over je systeem te laten rausen met regelmaat.

Ik zou het gewoon bij enkele (dezelfde) tools houden en deze af en toe uitvoeren. Een verloren sleuteltje kan minder kwaad dan agressieve opruiming.

Had in (grijs) verleden ook regelmatig problemen zoals genoemd. Sinds ik CCleaner gebruik loopt mijn PC als een trein!

Hoi,

Ik gebruik al 2 jaar met volle tevredenheid "tune up utilities 2007/08" (moet je wel voor betalen, of downloaden via p2p of torrents):thumb:

Tune Up Utilities is inderdaad een erg goed programma. Het zal de algehele snelheid van je PC ten goede komen!

Ik gebruik zelf meestal het programma crap cleaner (ook eerder genoemd).
Deze ruimt niet alleen alle troep op, maar kan ook je register scannen én (goed) schoonmaken. Draait als een trein!

Bedankt voor jullie reacties. Met tune up utilities heb ik ooit een probleem gehad. Ga ik ondanks 2x positief advies maar niet gebruiken. Zie:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=303140

CC-cleaner gebruik ik al. Is inderdaad OK.

Ik zal eusing free registrry cleaner in ieder geval gaan gebruiken. 1e keer vond dit programma flink wat problemen . Of het helpt (minder uitval) laat ik nog weten!

Groeten,
Carlo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan