hoe word een hack programma gemaakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
allereerst weet ik niet of deze vraag hier wel thuis hoort maar ik ga het toch vragen.

mijn vraag is nu hoe een hack programma gamaakt woord niet hoe je het moet maken maar hoe halen ze die info over jz.
enz...
zulke vragen
dus hoe het werkt

Cracken of in feite Hacken is strafbaar. :confused: Doe even googlen.

ik weet dat het strafbaar is maar ik zeg toch niet dat ik het gaat maken maar gewoon vind ik zulke dingen boeiend.
en op google heb ik veel gevonden.
een simpele voorbeeld runescape hack programma hoe werkt dat dat is mijn vraag of een ander hack programma

Hackrogramma's zijn bijna altijd maatwerk. Dit wil zeggen dat ze gemaakt zijn voor 1 specifieke taak. Hoe dat werkt is dus heel erg afhankelijk van de taak die uitgevoerd moet worden.

In het algemeen kun je zeggen dat een hacker zich heel goed moet verdiepen in met name technieken en protocollen. Met die kennis gewapend zul je op zoek moeten naar de zwakheden in de beveiliging die je wilt hacken. Vaak verloopt zoiets zelfs in stappen, waarbij de eerste pogingen alleen bedoeld zijn om meer informatie te krijgen over het te kraken systeem.

Zodat je er zelf één gaat maken, zeker? :cool:

RogerS heeft volgens mij een heel mooi antwoord gegeven. Wat snap je er nog niet aan? ;)

ik ga er gene maken :) bedank iedereen

Hiermee sluit ik de topic. Helpmij.nl is niet de plek voor dit soort zaken.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan