Hoe word ik ADMIN in W7 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

opie57

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2008
Hallo, ik zit met het probleem dat ik niets kan kopiëren uit mijn doc in XP naar W7.
Heb zitten rondneuzen hier en kwam die zelfde vraag tegen en heb de raad van Gijsbertvs opgevolg, maar nog steeds de zelfde melding.Ben daarna weer naar uitvoeren gegaan en gecontroleerd of de schuif nog naar beneden staat, en ja daar staat die. Maar nog steeds de schreeuw dat ik admin moet zijn. Denk ook dat dit het probleem is wat ik hier ook heb geplaats dat ik niets met mijn werkmap kan doen.
Weet iemand raad?
Gr, Ruud (wanhopig)

Een gebruikersaccount aanmaken met Administratorrechten. En vandaar uit opstarten.

Een gebruikersaccount aanmaken met Administratorrechten. En vandaar uit opstarten.

Vertel eens: hoe maak je een gebruiker aan als 'beheerder' vanuit een account, die géén beheerder is .....

Voor Windows XP is er een tooltje genaamd Get Admin waarmee je ieder willekeurig account waarmee je in kan loggen beheersrechten kan geven. Ik weet niet of het ook werkt op Windows 7 maar het is in ieder geval het proberen waard. Hier zie je nadere informatie over het programma. Let hier wel mee op dat het geen Windows programma is maar een soort hack tool.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan