Hoe zal ik mijn Xbox 360 verkopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

yvespsv

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2012
Hoi,

Ik ben dus van plan mijn Xbox 360 te verkopen...
Deze bestaat dus uit een Xbox 360 met een opslaggeheugen van 60 gb, een wireless Network Adapter, 2 controllers en een standaard headset.
Ik heb ook Kinect met 2 games: Kinect Adventures + Dance Central..
Ik heb ook nog Lips ( zo'n zangspel :P) en volgens mij ook 2 microfoons daarbij.

En ik heb ook nog ong. 20 andere games waaronder:
- Call of Duty Modern Warfare 3 + Black Ops + World at War ( 3 COD's dus)
- Fifa 10 + 11 + 12
- Gta IV
- Splintercell: Conviction + Double Agent
- Assassin's creed Revelations
- TC's Rainbow Six Vegas 1 + 2
- Battlefield Bad company 2
En nog een paar andere..

Maar mijn vraag is nu: HOE zal ik dit verkopen? Zal ik mijn games apart verkopen? Of een paar games verkopen die nog geld opleveren?
Wat zijn jullie tips op hoe ik dit verkopen moet om zoveel mogelijk op te halen? ;)
Bedankt!

Ik zal allles in één keer verkopen, dan ben je er maar vanaf en kan je er tenminste nog een leuk bedrag voor krijgen.

Het beste is alles in een keer dan heb je zekerheid dat je een koper vind en dat je niet maanden bezig bent om alles los te verkopen. Mocht je alles los verkopen heb je wel kans dat je ietsjes meer geld zult krijgen hiervoor.

Je kan het best de wat nieuwere spellen verkopen aan de gamemania. De oudere spellen samen met de xbox wegdoen en een kleine meerprijs voor vragen. Stel je verkoopt je xbox voor 125 euro, dan doe je de rest erbij voor nog eens 100. Bij de game mania vang je ook nog wel 100 euro voor COD mw 3, GTA 4, fifa 12, battlefield en die kinect zooi :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan