hoe zat ik eigengemaakte dvd's op de computer zodat ik ze kan bewerken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe krijg ik de bestanden nu in bv moviemaker,

kan iemand mij dit stap voor stap uitleggen?
Ik heb al van alles geprobeerd, maar het lukt niet.
 

Bijlagen

  • helpmij1.jpg
    helpmij1.jpg
    28,7 KB · Weergaven: 59
@Sitas: .VOB bestanden kunnen niet in Movie Maker gebruikt worden. Ik dacht dat ik dat toch allang duidelijk had gemaakt.
Je zult ze dus in een ander formaat moeten omzetten om ze daar te kunnen gebruiken.


Tijs.
 
tijs,

dat klopt, maar na het converteren waarin overal een watermerk stond weet ik niet meer hoe nu verder, dat prog met factory wat je zei kan ik niet downloaden.
 
begin eens als volgt
open een map >> klik extra >> map opties >> tabblad weergave >> vinkje bij "extensie bij bekende bestandstypen verbergen"
weghalen.

kopieer de VIDEO_TS map naar een plek waar jij er makkelijk mee kan werken (buroblad ?) en kies voor
menu beeld >> details
nu kan je in ieder geval de extensie zien en weet je te minste waar je mee bezig ben.

sleep een VOB eens wmm in naar het werkvlak midden boven (dus niet in het preview venster of de tijdbalk
ik weet niet zeker of wmm VOB bestanden aan kan (en het zal ook wel schelen per uitvoering)
of een knop voeg media toe
--ik heb geen wmm op mijn win7 pc, dus kan ik je niet te gek ver helpen--

als wmm geen VOB herkent verander dan de extensie naar mpg
normaal gesproken is het veranderen van extensie geen goed idee, maar omdat er hier geen extra's in de VOB zitten kan het niet veel kwaad
 
quick media converter?

krijg foutmelding na installeren als ik het winrar bestand wil uitpakken.
heb nu quick media converter gedownload, heb de film al geimporteerd maar welke knop moet ik nu kiezen bovenaan?
 

Bijlagen

  • helpmij 2.jpg
    helpmij 2.jpg
    98 KB · Weergaven: 65
tot zover gelukt, maar

ik kan de film afspelen.
Ik heb hem geconverteed en kan hem invoegen in windows moviemaker, en wat dan....dat moet ik nog uitvogelen. ik heb moviemaker eerst weer afgesloten maar nu blijven er rechtsonder in de taakbalf 3 icoontjes staan, 1 blauwe en 2 rode van ffd show audio recorder, hoe kan ik die afsluiten?
Ik kan ook moviemaker niet weer openen want er komt te staan dat iemand hem al in gebruik heeft, maar dat is niet heb. heb al opnieuw opstarten gedaan maar de icoontjes blijven en moviemaker opent nog niet..
 
de blauwe is voor geluid en de rode voor video en deze horen vanzelf weg te gaan
maar wmm loopt nog dus gaan ze niet weg.
sluit wmm af via taakbeheer CTRL + SHIFT + ESC
 
lukte niet via taakbeheer

Had ik al geprobeerd, ik zag ze niet terug bij processen.
En WMM zag ik ook niet terwijl hij aangaf dat deze nog in gebruik was toen ik hem wilde openen.Heb paar keer opnieuw opgestart, ze bleven staan..
Vandaag nog niet gekeken, ben benieuwd vanavond.
bedankt, je hoort van mij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan