Hoe zelf item invoegen in Bitwarden

LWM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Ik gebruik Bitwarden op mijn Linux Mint Laptop. Bij een nieuwe app inlog krijg ik de vraag of bitwarden de inloggegevens moet opslaan. Bij sommige apps vraagt hij dat iedere keer opnieuw terwijl het steeds om dezelfde inlogggevens gaat die al in de kluis staan. Irritant maar oke. Nu heb ik een nieuwe app geopend (zorgverzekeraar), maar krijg van bitwarden niet de vraag om de inloggevens op te slaan. Hij maakt wel zelf een nieuw wachtwoord aan, maar ik heb een wachtwoord. Hoe kan ik mijn gegevens handmatig toevoegen? Er staat wel bovenaan (+ Nieuw), maar wat dan? Op de site van Bitwarden kom ik er niet uit.

Via '+' kun je zelf een website of login toevoegen.

-Je mag zelf een naam of omschrijving verzinnen
-Wachtwoord bewerk met het door jou gekozen wachtwoord
-Vul de link van de website in

-Vergeet niet op opslaan te klikken, anders is het ingevulde weg.

Bij sommige sites wordt je doorverwezen naar een aparte inlogpagina die soms onder een andere domeinnaam staat. Die kan Bitwarden dan niet herkennen. Oplossing is om de URL via de inlogpagina toe te voegen aan hetbetreffende item. Bij URL staat ook een '+' en kun je meerdere toevoegen

Als ik op (Nieuw +) klik krijg ik een lijstje met de opties: login, kaart, identiteit,notitie, ssh-sleutel en map. Wat moet ik dan aanklikken?

aha!!!! Ik dacht inloggen in de Bitwarden kluis en daar zat ik dus al in. Vandaar.

Terug
Bovenaan Onderaan