• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

hoe zet ik een afbeelding in de achtergrond zodat ik de cellen nog kan bewerken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvcgraphics

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2002
hoe zet ik in excel een afbeelding in de achtergrond zodat ik de cellen nog kan bewerken?
Ik zou graag een jpg in de achtergrond zetten als factuur.

Didier

Hoi

Je kan via Opmaak > Blad > Achtergrond een figuur als achtergrond instellen, en toch nog dingen typen in de cellen.

Of bedoel je iets anders?

Wigi

Goed zo.

Zet de vraag nog even op opgelost aub.

dvcgraphics, Hou er wel rekening mee dat deze achtergrond door Excel niet kan worden afgedrukt. je afgedrukte factuur zal dus gewoon de 'maagdelijke witheid' hebben als gewoonlijk.
Excel Help zei:
Add or remove a sheet background
In Excel, you can use a picture as a sheet background for display purposes only. A sheet background is not printed and is not retained in an individual worksheet or in an item that you save as a Web page. It is retained only when you publish an entire workbook as a Web page.
Groet, Leo

Laatst bewerkt:
dvcgraphics, Hou er wel rekening mee dat deze achtergrond door Excel niet kan worden afgedrukt.
Dat betekent dan dat je moet uitwijken naar Word, waar je de achtergrond als koptekst kunt plaatsen en de factuur uit Excel daarin kunt kopiëren. Beide objecten worden afgedrukt. Een andere optie is de jpg in Excel als kop- of voettekst plaatsen.

Dat betekent dan dat je moet uitwijken naar Word, waar je de achtergrond als koptekst kunt plaatsen en de factuur uit Excel daarin kunt kopiëren. Beide objecten worden afgedrukt. Een andere optie is de jpg in Excel als kop- of voettekst plaatsen.

Of printen op voorgedrukt papier :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan