Hoe zet ik media player luider?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarkCloud4U

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2005
Berichten
193
hallo mensen,

ik had hier eerst niet zoveel last van maar mijn windows media player gaat helemaal niet zo luid, ik weet niet of het aan me headset ligt of zo maar ik heb alle volume in windows helemaal max gezet en nog gaat het niet zo luid als ik eerst altijd had.

Heb een windows vista pc de HP a6000n met een 7.1 Soundcard dit moet gewoon luider kunnen. Ik heb gehoord van een programma die heet volume logic maar op de plugins website van windows media player doet ie het gewoon niet en het is ook nog eens shareware.

Hoop dat iemand me hiermee kan helpen, deze headset moet veeeeel luider kunnen.

groeten
 
Titel aangepast "MP" zegt niet iedereen wat.;)
 
Wat kan helpen is de Grafische Equalizer, Tru Bass en WOW-effect. Zet Windows Media Player 11 op "Nu afspelen", zet je muis op de bovenste zwarte balk en klik rechts. Ga dan via Beeld naar Opties en tot slot Grafische equalizer. (Klik eventueel onderweg eerst "Opties tonen" aan.) Geef in de equalizer flink wat bas, of kies van de voorinstellingen Rock. Vervolgens "blader" je naar voren door op het kleine driehoekje, bovenin het Optievenster te klikken tot je bij de TruBass en de WOW-effecten bent aangekomen. Zet de schuifjes naar rechts, maar doe dat wel terwijl je een muziekje afspeelt. Anders hoor je niet wanneer het geluid begint te vervormen.

Edit: alles over de mogelijkheden van WMP11 vindt je in deze handleiding.
 
Laatst bewerkt:
soms ligt het ook aan de volumes van de mp3tjes zelf
met mp3gain kun je die luider zetten.
(doe dat per album tegelijk voor het beste effect)
 
Hoi,

Als je je headseet gebruikt, maak je géén gebruik van de 7.1 mogelijkheden.
Toch kunnen deze wél zo zijn ingesteld.
De headset doe je in de groene uitgang (front)
Je hebt op je pc een stuurprogramma, waarmee je de instelling 7.1. uit kunt schakelen en op 2.0 (dus 'gewoon' stereo) kunt instellen.
 
Wat kan helpen is de Grafische Equalizer, Tru Bass en WOW-effect. Zet Windows Media Player 11 op "Nu afspelen", zet je muis op de bovenste zwarte balk en klik rechts. Ga dan via Beeld naar Opties en tot slot Grafische equalizer. (Klik eventueel onderweg eerst "Opties tonen" aan.) Geef in de equalizer flink wat bas, of kies van de voorinstellingen Rock. Vervolgens "blader" je naar voren door op het kleine driehoekje, bovenin het Optievenster te klikken tot je bij de TruBass en de WOW-effecten bent aangekomen. Zet de schuifjes naar rechts, maar doe dat wel terwijl je een muziekje afspeelt. Anders hoor je niet wanneer het geluid begint te vervormen.

Edit: alles over de mogelijkheden van WMP11 vindt je in deze handleiding.
Dank u :thumb:

Ook voor alle andere antwoorden heel erg bedankt heb 2 nieuwe dingen geleerd haha maar ja vista is nog altijd even wennen enz aan de andere kant is het een top OS :love:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan