hoe zet ik mijn smsjes over? Samsung naar Iphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

missy20

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2011
Hoi allemaal,

Ik ben sinds vandaag in het bezit van een iphone 4s en wil graag de smsjes van mijn oude telefoon, een samsung galaxy ace overzetten.

De smjes staan nog in mijn samsung en doordat mijn sim kleiner geknipt moest worden voor in de iPhone kan ik mijn smsjes niet handmatig overzetten door ze op me sim te zetten.
Via het programma Kies van samsung kan ik mijn sms berichten ook niet overzetten naar bijv. mijn pc. Ik kan wel in mijn telefoon kijken met mijn pc maar zie nergens de sms berichten staan.

Heeft iemand enig idee hoe ik mijn smsjes op de pc krijg? en vervolgens in mijn iPhone?

Alvast hartelijk bedankt!

Kun je ze middels een kabeltje overzetten naar je pc en dan terug op nieuwe telefoon?
Of via bluetooth kopieren?

is het ook niet mogelijk de berichten te kopiëren naar een micro-sd kaart?

Als ik in mijn tel zit via mijn computer kan ik niet de map vinden waar de sms'jes in staan. Kan je bluethoot gebruiken zonder dat er een sim in zit dan? Bij mijn sms'jes vind ik ook geen opties om dat te doen

Sms kun je verplaatsen naar de simkaart via een kopieer functie.
Evenals het adresboek.
Dus de hele mik kopieren naar simkaart geheugen.
Dan de sim overzetten en de boel weer terug kopieren.

Ik weet wel dat je zonder sim bijv. 112 kunt bellen.
Maar of je dan fatsoenlijk bij je menu instelling kunt komen.......
Heb je niet nog ergens een prepaid sim liggen?

Als de tel aan de pc hangt, kun je dan met verkenner de telefoon benaderen?
Of met software van de fabrikant van de telefoon? (Klik)

Dat laatste zou de mooiste optie zijn.

Gaat het om deze fone?
Galaxy Ace S5830 Android
Wat ga je met de oude doen? Verkopen? (interesse)

Laatst bewerkt:
Ik kan met me pc wel in me telefoon maar kan nergens vinden waar die sms'jes zouden moeten staan. Wat voor soort bestand is het?

Mijn oude tel die ace inderdaad is wat beschadigt dus verkoop zit er niet in. Ookal is hij pas een paar maandjes oud.

Wat is de schade?
Zelfs met schade heb ik interesse.

Er is aan de zijkant wat lak af.
Maar omdat hij verder nog helemaal goed is wilde ik hem eigenlijk als reserve telefoon houden. Of je moet een leuk bod doen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan