Hoe zet ik muziek vanaf computer op ipod

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joss
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Joss

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Zou iemand mij kunnen zeggen hoe ik vanaf mijn computer mp3 bestanden naar een Ipod kan verplaatsen/kopiëren.?
Ipod aangesloten en verkenner geeft wel de Ipod weer maar verder niets.
Ik gebruik windows 10.
Gisteren een gebruikte (goede ) Ipod gekregen met 14 mb geheugen. Maar nu mp3 er op zetten...? wie kan mij helpen
:o:o
Alvast bedankt
Joss:

Hallo Jos. Volgens mij moet of ging het zo.

Gedownloade muziek op je iPhone, iPad of iPod zetten: Voordat je echter muziek die je niet via de iTunes Store gekocht en gedownload hebt op je Apple-apparaat kunt zetten moet de gedownloade muziek eerst in de muziekbibliotheek van iTunes worden opgenomen. Pas wanneer muziek aan de bibliotheek van iTunes is toegevoegd, kan deze muziek op een iPhone, iPod of iPad worden gezet. Dit komt omdat alles wat we op één van deze Apple-apparaten willen zetten via het programma iTunes op de computer moet geschieden. Het mag geen WMA bestand zijn. Apple ondersteund deze niet. Misschien heeft apple daar inmiddels een oplossing voor, want het is wel lang geleden voor mij.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties. Maar ik heb eens gekeken op de link die ik heb gekregen met syncios en Anapod explorer maar dan gaat mijn virusscanner te keer!!
Bovendien teveel technisch engels daar kom ik niet uit............
Ik zal verder moeten met iTunes denk ik. Ook daar een tijdje bezig geweest maar ik weet wel dat Apple mijn ding niet is of wordt. Wat 'n gedoe om wat muziek op je iPod te zetten!!!!
Kan beter een gewone mp3 speler aanschaffen denk ik.....
Maaaar ik ga het nog maaar eens proberen

Ben er nog niet uit. Ik ben lastig....!

Beste helpmijers, ik blijf nog graag de tip ontvangen hoe ik het voor elkaar krijg.
Zou toch graag voorruit willen..:o:o:o:o

Niemand is hier lastig we proberen het steeds maar weer. :d

Bedankt Vandahl.....!!

Ik ben hier zojuist even vlug doorheen gebladerd, maar hier moet ik een oplossing vinden.
Geweldig en.....bedankt voor jullie hulp!!!!!:thumb::thumb::thumb::thumb:
gr Joss

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan