hoe zet ik zo'n plaatje bij je handtekening

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamer12

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2009
hoe zet ik op dezse site in de forums zo'n plaatje in de je hantekening ik deedt al eens plaatje toevoegen maar dan moet je met een url een site dus neer zetten hoe werkt dat precies

hoe zet ik op dezse site in de forums zo'n plaatje in de je hantekening ik deedt al eens plaatje toevoegen maar dan moet je met een url een site dus neer zetten hoe werkt dat precies

Volgens mij gewoon het plaatjes uploaden en dan het volgende doen;

We horen nog van je:thumb:

Ik weet het jammergenoeg niet en nu vraag ik het graag aan jullie

Hallo:),

Nou mij lukt dit niet echt:( geen idee waarom ik heb vanalles geprobeerd...
Dit doe ik zoals jullie het zeggen:
Ik klik dat icoontje: bestand toevoegen aan en dan de link naar de afbeelding invullen.
Nou heb ik hier al eens een vraag op het helpmij_forum gesteld maar daar kom ik er ook niet echt uit.
Daar zeggen ze dat je de link van de hoofdpagina van je afbeelding moet kopiëren en dan bij "Link invoeren" de link plakken.
Dan krijg je een geselecteerd stukje van de link.
Dan moet je zoeken naar de link van de afbeelding die kopiëren en het icoontje: "plaatje toevoegen"aanklikken en daar de url plakken van je afbeelding en dan heb je hem... ik dus niet:(...
In mijn handtekening staat nu alleen de link naar die afbeelding met IMG aan de zijkanten.
Ik heb het ook op jullie manier geprobeerd maar dat lukte ook niet of ik doe iets fout natuurlijk.

Alvast bedankt dan maar:thumb: ik hoop dat ik snel de oplossing vind voor dit probleem:confused:

Je verwijst naar de tijdelijke internet bestanden op je eigen pc, dit gaat niet werken.
C:\Users\eigenaar\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Low\Content.IE5\GRLRBU97\AStateOfTrance[1].gif
Je moet het dus ergens op het internet zetten en daarnaar verwijzen.

Nu is het plaatje mogelijk te groot voor je handtekening, maar de volgende code heb je nodig;

AStateOfTrance.gif

Je krijgt dan zo het plaatje te zien;
AStateOfTrance.gif

Laatst bewerkt:
Moet je bij een GIF bestand dus een PHP code gebruiken?
Ik kan er nog steeds niet helemaal wijs uit ik kan nou wel die code overnemen maar ik weet niet hoe het moet als ik een nieuw plaatje wil hebben.

Met een nieuw plaatje moet wat tussen de IMG tag staat vervangen.

ik weet t

ik weet het nu bedankt allemaaaaaal!!!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan