hoe zet je afbeeldingen bij google afbeeldingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrol man

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Hallo,

Ik wil graag een gif bestandje op google zetten Nou is mijn vraag:
Hoe moet dit?:eek:
Ik heb al een account op google maar hoe ik nou een afbeelding op google kan plaatsen....

Alvast bedankt

Nou ik geloof het niet ik zie niet echt iets over hoe je bij google afbeeldingen een afbeelding moet plaatsen...

Waar je naar lijkt te vragen wordt door RHPJS beantwoord, namelijk ervoor zorgen dat je website met het plaatje bekend wordt in Google en ernaar gezocht kan worden

Waar je vlgs. mij de mist mee ingaat is dat je 'vergeet' dat je plaatje wél ergens op een website moet staan.

Tijs.

Ok je kunt ze dus niet gewoon een plaatje op google afbeeldingen plaatsen.:(
Ik heb nog niet echt een site maar ik ben er wel eentje van plan te maken en als je op die site een van de plaatjes neerzet die je wilt kun je dus op google afbeeldingen dat plaatje terugvinden als ik het goed begrijp?

Ja, als je er maar voor zorgt dat Google je website (+ de inhoud ervan) kan vinden. Zie daarvoor de tip van RHPJS.

Tijs.

- *SORRY VOOR DEZE MISSCHIEN WAT LATE REACTIE* - *DIT IS GEEN COMMERCIËLE RECLAME* -
knip maakt gratis sites voor mensen uit Nederland.
Ze maken ook sites voor hun zelf, ik heb ook een site laten maken voor mij. Die is heel mooi geworden.
Misschien kun je vragen of ze er ook een voor jou maken, met je afbeelding(en) erop. Je moet gewoon even klikken op: website door ons laten maken (dat moet op de website natuurlijk). Dankuwel, hopelijk heb je er wat aan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgende keer geen ouwe koeien uit de sloot halen
topic is van 2009.
daarbij reclame maken voor een bedrijf is bij Helpmij.nl niet toegestaan.
Let daar in het vervolg even op.
deze heeft nu een slot van mij gekregen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan